Gå til innhold

Når var du full for første gang?

Koffert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel ca. 15 år. Var på utvekslingsopplegg i Tyskland, der ALLE 15-åringer festet ofte. En helt annen drikkekultur der, det er ihvertfall sikkert. Har hatt utrolig mange bra opplevelser i fylla. Skjønner de som har en grunn til og ikke drikke, f.eks med foreldre/familie som har vært alkoholikere, idrettsutøvere, kristne, prinsipper etc.

Lenke til kommentar
Skjønner de som har en grunn til og ikke drikke, f.eks med foreldre/familie som har vært alkoholikere, idrettsutøvere, kristne, prinsipper etc.

5035747[/snapback]

Grunnen til at du ikke skjønner det er nok fordi du ikke er blant de. Jeg er selv ikke blant de, men respekterer de alikevel. Ei veldig god vennine av meg er idrettsutøver og vil helst ikke ødelegge "karrieren" ved å f.eks dra til kongeparken helgen før junior-VM osv. Og om hun er med på fest og drikker to rusbrus i stedet for åtte så er ikke det min sak, eller om hun ikke drikker og fortsatt har det gøy så skader det ikke andre på noen måte..

Bare for å ta et eksempel, ser ikke hvorfor du ikke skal skjønne de..

Lenke til kommentar
Grunnen til at du ikke skjønner det er nok fordi du ikke er blant de. Jeg er selv ikke blant de, men respekterer de alikevel. Ei veldig god vennine av meg er idrettsutøver og vil helst ikke ødelegge "karrieren" ved å f.eks dra til kongeparken helgen før junior-VM osv. Og om hun er med på fest og drikker to rusbrus i stedet for åtte så er ikke det min sak, eller om hun ikke drikker og fortsatt har det gøy så skader det ikke andre på noen måte..

Bare for å ta et eksempel, ser ikke hvorfor du ikke skal skjønne de..

Men herregud da, jeg skriver jo at jeg SKJØNNER DET. Hvem i all verden skriver at de ikke skjønner at folk med alkoholiserte foreldre lar være å drikke?

Lenke til kommentar
Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. :p

5036594[/snapback]

Lærte du noe da? :innocent:

Vi veit kansje begge svaret her like godt :tease:

5036958[/snapback]

"Er det noe å lære"

5036971[/snapback]

Nettopp :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg var vel 14 tenker jeg.. I skrivende stund er jeg 18 og full vær nesten vær helg. Kanskje ikke helt bra, men utrolig moro og feste litt :)

Lenke til kommentar
Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. :p

5036594[/snapback]

nesten samme som meg det :p

jeg gikk oxo i 9ende og klarte seff å drikke ei 0.7 liters flaske med smirnoff :blush:

Lærte du noe da? :innocent:

Vi veit kansje begge svaret her like godt :tease:

5036958[/snapback]

hmm jeg lærte iallefall det med å begrense seg :D

Lenke til kommentar

jeg og noen gode venner hadde shott-sjakk turnering.

jeg er god i sjakk, men har ganske lav alkoholtåleranse. så jeg vant det føste spillet, men ble slått ut i andre. etter det drakk jeg litt mer. og deretter lå jeg stort sett bare på gulvet å fløte meg jævelig. jeg gjorde apsolutt ikke noe dumt, hode fungerte ganske greit mens korppen ikke sammarbeida i det hele tatt. jeg spøy ett par ganger, så jeg følte meg stort sett fin dagen etterpå.

jeg var 17. er 18 nå og har ikke vert ordentlig full siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...