scarface15 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kjempegøy, første gangen min var på en fest etter avslutninga i 10. klasse, tenkte at jeg fortjente å feste litt da =) drakk 7 pils og ble bare så vidt brisen, men var sjithyggelig da =D Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Var vel ca. 15 år. Var på utvekslingsopplegg i Tyskland, der ALLE 15-åringer festet ofte. En helt annen drikkekultur der, det er ihvertfall sikkert. Har hatt utrolig mange bra opplevelser i fylla. Skjønner de som har en grunn til og ikke drikke, f.eks med foreldre/familie som har vært alkoholikere, idrettsutøvere, kristne, prinsipper etc. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skjønner de som har en grunn til og ikke drikke, f.eks med foreldre/familie som har vært alkoholikere, idrettsutøvere, kristne, prinsipper etc. 5035747[/snapback] Grunnen til at du ikke skjønner det er nok fordi du ikke er blant de. Jeg er selv ikke blant de, men respekterer de alikevel. Ei veldig god vennine av meg er idrettsutøver og vil helst ikke ødelegge "karrieren" ved å f.eks dra til kongeparken helgen før junior-VM osv. Og om hun er med på fest og drikker to rusbrus i stedet for åtte så er ikke det min sak, eller om hun ikke drikker og fortsatt har det gøy så skader det ikke andre på noen måte.. Bare for å ta et eksempel, ser ikke hvorfor du ikke skal skjønne de.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Han skrev vel at han skjønte det? Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Grunnen til at du ikke skjønner det er nok fordi du ikke er blant de. Jeg er selv ikke blant de, men respekterer de alikevel. Ei veldig god vennine av meg er idrettsutøver og vil helst ikke ødelegge "karrieren" ved å f.eks dra til kongeparken helgen før junior-VM osv. Og om hun er med på fest og drikker to rusbrus i stedet for åtte så er ikke det min sak, eller om hun ikke drikker og fortsatt har det gøy så skader det ikke andre på noen måte.. Bare for å ta et eksempel, ser ikke hvorfor du ikke skal skjønne de.. Men herregud da, jeg skriver jo at jeg SKJØNNER DET. Hvem i all verden skriver at de ikke skjønner at folk med alkoholiserte foreldre lar være å drikke? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. 5036594[/snapback] Lærte du noe da? Vi veit kansje begge svaret her like godt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. 5036594[/snapback] Lærte du noe da? Vi veit kansje begge svaret her like godt 5036958[/snapback] "Er det noe å lære" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. 5036594[/snapback] Lærte du noe da? Vi veit kansje begge svaret her like godt 5036958[/snapback] "Er det noe å lære" 5036971[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg var vel 14 tenker jeg.. I skrivende stund er jeg 18 og full vær nesten vær helg. Kanskje ikke helt bra, men utrolig moro og feste litt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fylla er ikke noe digg uansett, jeg foretrekker religiøse opplevelser. 5025100[/snapback] JEg også, anbefales 5025140[/snapback] Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har aldri vært full. Koser meg heller med én eller to pils på fest. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 egentlig aldri vært helt full. bare sterkt brisen =P Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 er snart 19, har aldri vært full. Er vel ikke noe man bør streve for...jeg blir "full" på WoW og gode venner jeg Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er seksten og har aldri vært full. Drikker i godt selskap, men klarer og holde meg innenfor det normale. Holder lenge for meg å bli god og brisen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Første gang jeg drakk var i 9ende klasse og da drakk jeg 2/3 av ei halvflaske vodka. Ble dritings for å si det mildt. 5036594[/snapback] nesten samme som meg det jeg gikk oxo i 9ende og klarte seff å drikke ei 0.7 liters flaske med smirnoff Lærte du noe da? Vi veit kansje begge svaret her like godt 5036958[/snapback] hmm jeg lærte iallefall det med å begrense seg Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg og noen gode venner hadde shott-sjakk turnering. jeg er god i sjakk, men har ganske lav alkoholtåleranse. så jeg vant det føste spillet, men ble slått ut i andre. etter det drakk jeg litt mer. og deretter lå jeg stort sett bare på gulvet å fløte meg jævelig. jeg gjorde apsolutt ikke noe dumt, hode fungerte ganske greit mens korppen ikke sammarbeida i det hele tatt. jeg spøy ett par ganger, så jeg følte meg stort sett fin dagen etterpå. jeg var 17. er 18 nå og har ikke vert ordentlig full siden. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har ikke vært full. Har avtalt med bruttern på 21 år at jeg skal bli med han på fest når jeg blir 14-15 år (når jeg blir 14-15 blir han 23-24 år). Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har ikke vært full. Har avtalt med bruttern på 21 år at jeg skal bli med han på fest når jeg blir 14-15 år (når jeg blir 14-15 blir han 23-24 år). 5040509[/snapback] Syk aldersforskjell på dere da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå