Gå til innhold

Når var du full for første gang?


Koffert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drikker man alene, vil jeg si man er alkoholiker. Da drikker man for alkoholens skyld, ikke for det sosiale

 

*snip*

 

En ting til: Kjenner noen 18-åringer ute i provinsen (Vestfold), og selv om de som meg er rundt 18, oppfører de seg som fjortisser med drikking, klining og kvelden er ikke fullbyrdet før hver gutt har kasta minst en brukt dong. Noen andre som kjenner til både by og land som kan svare meg på: Blir man fortere moden (i forhold til festing og alkohol) i byer?

5028958[/snapback]

 

Skill mellom to ting her: Ta seg et glass cognac/vin/et glass øl eller tre før på kvelden ser de aller felste på som kos og det er nettop det det er. Det er stor forskjell på å ta et par glass med god cognac alene, enn å drikke hele flaska. Jeg synes whiskey, øl og vin er godt, utenom sosiale sammenhenger der målet er å bli full, og tar meg gjerne et glass vin eller en øl før jeg legger meg. Er ikke alkoholiker av den grunn, men jeg synes det smaker godt. Akkurat som cola.

 

Hadde jeg drukket meg full alene, så kunne det hendt at jeg hadde et problem.

 

Man blir nok ikke fortere "moden" i byene, men man drar nok oftere på byen, og der er drikkekulturen en helt annen en hjemme i stua. Her hvor jeg bor (litt utenfor drammen), er folk akkurat som du beskriver når vi er på hjemmefest. Drikke mye, kline, pule, slåss whatever. Men drar vi på byen er det en helt annen historie.

5029280[/snapback]

 

*langt tilbake i tråden. Sorry for lang quote*

 

Det jeg mener med "å drikke" her, er å bli full. Blir du full alene, har du et problem. Og det er godt mulig at du har rett i at bygda ikke er bedre/verre enn byen...

Lenke til kommentar
drakk en halvliter øl som 3åring.. med 39 i feber og høy på febernedsettende... hmm kanskje derfor jeg er litt "unormal" :p

5030609[/snapback]

 

hvordan gikk dette til? :ohmy:

5030687[/snapback]

 

joa, var sjuk og alt, faren min drakk litt øl, nettopp åpna flaska. så måtte han ned i kjellern en tur, når han kom tilbake var flaska tom og jeg var meget fornøyd :D

 

 

sov godt den natta :p

Lenke til kommentar

Helga er jo den beste tida i hele uka! Da glemmer man alt stresset fra uka og drikker seg ordentlig full. På vorset sitter du og drikker med kameratene, korseligste som er! Etterpå drar alle, som da er rimelig livlige, på by'n evnt. fest. Der møter du ei dame, seinere drar du på nach med a, og du p**** a. Dagen etter husker du ingenting, er veldig tørr i halsen og har veldig vondt i huet. Da ringer du en kamerat for å høre om alt som skjedde dagen før. Det er ingenting som er bedre! :thumbup:

 

Men å bli dritings og spy og sånt, lite ønskelig... :thumbdown:

Lenke til kommentar

begynnelsen av siste året på vgs... 18/19år? frem til da var jeg medlem i avholds organisasjon for ungdom...( www.juvente.no ) :p

 

Hadde en rolig start, før det smalt til med en ordentlig rølpefylle... og etter det har det stort sett gått bra... måtte jo lære å drikke... var klar til russetida og tok den med glede... :) I etterkant er det bare 2-3 fylle turer jeg mener gikk litt for langt... :ermm:

 

Skal nevnes at jeg drikker rellativt lite mot det som jeg tror/mener er snittet, som student...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...