Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Man lærer aldri av feila man gjør i fylla Prøv å gjør et kapittel i matteboka når du er full, og se hva du husker dagen etter? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Aldri vært full, og har ikke drukket. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Visste dere at når kvinner drikker så blir de like kåte som menn? Og at det motsatte kjønnet (hvis du ikke er homo) blir 25% mer attraktivt når du drikk? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 har aldir vært full e 17 år :O føles litt flaut, men ser liksom ingen grunn til å bare drikke å drikke til du blir så dritings at du ikkje klarer å gå på beina. Drikker når det er noe å drikke for. men gidder ikkje å bli dritings. Noen som har samme synspunkt som meg? Vegard Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 var ikke helt full, men beruset. drakk av feile glass i bryluppet til danten min. var 10 år da Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Aldri vært full og er kjempefornøyd med det. Skal nevnes at jeg er 14 og misliker alt med alkohol i (bortsett fra cider). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg fortrekker gud fremfor alkohol. 5030651[/snapback] Nei, du liker skogen alene, du ---- Var vel full første gang som 14-15 åring. Har vel egentlig tatt det ganske rolig med drikking, unntatt et par tre ørten ganger Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har aldri vært full eg, bare litt beruset 2 ganger....jenter er så søte etter de har drukket litt..jaja må mye til for å få meg ned. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Aldri vært full og er kjempefornøyd med det. Skal nevnes at jeg er 14 og misliker alt med alkohol i (bortsett fra cider). 5031121[/snapback] Samme her! (Bortsett fra alderen...) Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg fortrekker gud fremfor alkohol. 5030651[/snapback] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg fortrekker gud fremfor alkohol. 5030651[/snapback] Nei, du liker skogen alene, du 5031165[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Visste dere at når kvinner drikker så blir de like kåte som menn? 5031043[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Drikker man alene, vil jeg si man er alkoholiker. Da drikker man for alkoholens skyld, ikke for det sosiale *snip* En ting til: Kjenner noen 18-åringer ute i provinsen (Vestfold), og selv om de som meg er rundt 18, oppfører de seg som fjortisser med drikking, klining og kvelden er ikke fullbyrdet før hver gutt har kasta minst en brukt dong. Noen andre som kjenner til både by og land som kan svare meg på: Blir man fortere moden (i forhold til festing og alkohol) i byer? 5028958[/snapback] Skill mellom to ting her: Ta seg et glass cognac/vin/et glass øl eller tre før på kvelden ser de aller felste på som kos og det er nettop det det er. Det er stor forskjell på å ta et par glass med god cognac alene, enn å drikke hele flaska. Jeg synes whiskey, øl og vin er godt, utenom sosiale sammenhenger der målet er å bli full, og tar meg gjerne et glass vin eller en øl før jeg legger meg. Er ikke alkoholiker av den grunn, men jeg synes det smaker godt. Akkurat som cola. Hadde jeg drukket meg full alene, så kunne det hendt at jeg hadde et problem. Man blir nok ikke fortere "moden" i byene, men man drar nok oftere på byen, og der er drikkekulturen en helt annen en hjemme i stua. Her hvor jeg bor (litt utenfor drammen), er folk akkurat som du beskriver når vi er på hjemmefest. Drikke mye, kline, pule, slåss whatever. Men drar vi på byen er det en helt annen historie. 5029280[/snapback] *langt tilbake i tråden. Sorry for lang quote* Det jeg mener med "å drikke" her, er å bli full. Blir du full alene, har du et problem. Og det er godt mulig at du har rett i at bygda ikke er bedre/verre enn byen... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 drakk en halvliter øl som 3åring.. med 39 i feber og høy på febernedsettende... hmm kanskje derfor jeg er litt "unormal" 5030609[/snapback] hvordan gikk dette til? 5030687[/snapback] joa, var sjuk og alt, faren min drakk litt øl, nettopp åpna flaska. så måtte han ned i kjellern en tur, når han kom tilbake var flaska tom og jeg var meget fornøyd sov godt den natta Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Første gangen jeg har vært skikkelig full var vel for et halvår siden eller noe.. 15 år.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Var vell i begynnelsen av 9 klasse elns, noen kamerater og meg. Og etter det har jeg altid likt alkohol rusen. Blir altid på godt humør av den, bortsett fra dagen etter. Den tenker man aldri på uansett før den er der. Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Helga er jo den beste tida i hele uka! Da glemmer man alt stresset fra uka og drikker seg ordentlig full. På vorset sitter du og drikker med kameratene, korseligste som er! Etterpå drar alle, som da er rimelig livlige, på by'n evnt. fest. Der møter du ei dame, seinere drar du på nach med a, og du p**** a. Dagen etter husker du ingenting, er veldig tørr i halsen og har veldig vondt i huet. Da ringer du en kamerat for å høre om alt som skjedde dagen før. Det er ingenting som er bedre! Men å bli dritings og spy og sånt, lite ønskelig... Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Første gang var jeg 15(er det fortsatt) og endte opp med en bristet skulder. Er vell nesten ett år siden nå. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 begynnelsen av siste året på vgs... 18/19år? frem til da var jeg medlem i avholds organisasjon for ungdom...( www.juvente.no ) Hadde en rolig start, før det smalt til med en ordentlig rølpefylle... og etter det har det stort sett gått bra... måtte jo lære å drikke... var klar til russetida og tok den med glede... I etterkant er det bare 2-3 fylle turer jeg mener gikk litt for langt... Skal nevnes at jeg drikker rellativt lite mot det som jeg tror/mener er snittet, som student... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå