Gå til innhold

Når var du full for første gang?

Koffert

Anbefalte innlegg

Å bli brisen; gøy

Å bli småfull; gøy

Å bli dritafull; gøy

Å bli dritafull+spy+grøft; bedre lykke neste gang

5029896[/snapback]

fixed :)

En ting mange ikke tenker på, er at det er ikke alltid man blir så drita at man ikke vet hvor man er med vilje. Har opplevd selv mange ganger at jeg har drukket "standardmengden" og blitt dobbelt så full som vanligvis. Spørs på dagsformen. Det er veldig, veldig lett å gå på en smell!

Pleier vanligvis å drikke 2 flasker vin, 10 øl eller 0.5 liter sprit. Noen ganger blir jeg bare litt full av det, andre ganger må jeg rope på elgen :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke pent å se fulle folk uansett alder da,men vi skal jo alle lære og det å drikke seg full en gang eller to skader ingen, men det kan gi en en grei erfaring, iallefall dagen derpå.

Selv var jeg nok full mange ganger i min "karriere" fra 15 til 19 år, men så var det nok. Joda tar en dram fortsatt men alt med måte og sundt vett, er jo mye koseligere å kose seg med en drink og faktisk huske hva som sjedde den kvelden .

5025820[/snapback]

Beundrer deg for den! :)

----------------------------

Anyways, første gang var vel da jeg var 15 år eller no. spøy over alt som kunne spys på :!:

Nå er jeg 19 å drikker meg aldri drita, men heller ta meg noen øl sammen med gode venner. byen er jeg sjeldent på etter tidligere efaringer.

Lenke til kommentar

kjøper aldri vin på under 12% :) kan til nød nøye meg med en 9% hvis jeg kjøper hvitvin en sjelden gang ;). Går som regel i bag-in-box. To kvelder så er den borte, er jeg i siget og begynner tidlig så går hele rett i magen. Men så pleier jeg å begynne å drikke rundt 6-7 tida på ettermiddagen og slutter ikke å drikke før 12 timer senere, så jeg har et lite tidsrom å fordele på :p

Lenke til kommentar

Første gang jeg var full var i 9 klasse da jeg var 13/14 år gammel... Var ikke noe gøy, husket nesten ingenting dagen etter bortsett fra at jeg hadde spydd overalt og at jeg hadde sagt masse dumt og sånt...

Var jævli fyllesyk dagen etter :no:

Syns egentlig ikke man burde drikke før men hvertfall er 15/16 år, selv var jeg alt for ung mener nå jeg... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Å drikke så mye at du begynner å spy osv er bare teit, og spesielt før du er atten. Det ser ihvertfall ikke spesielt gøy ut, "ååå faen jeg føler meg dårlig" *blæærgghhhh*, og så var du full av spy. Har btw aldri blitt full eller i det hele tatt drukket og kommer forhåpentligvis aldri til å bli det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...