Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Å bli brisen; gøyÅ bli småfull; gøy Å bli dritafull; gøy Å bli dritafull+spy+grøft; bedre lykke neste gang 5029896[/snapback] fixed En ting mange ikke tenker på, er at det er ikke alltid man blir så drita at man ikke vet hvor man er med vilje. Har opplevd selv mange ganger at jeg har drukket "standardmengden" og blitt dobbelt så full som vanligvis. Spørs på dagsformen. Det er veldig, veldig lett å gå på en smell! Pleier vanligvis å drikke 2 flasker vin, 10 øl eller 0.5 liter sprit. Noen ganger blir jeg bare litt full av det, andre ganger må jeg rope på elgen Endret 19. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er jo gøy i ettertid. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ikke pent å se fulle folk uansett alder da,men vi skal jo alle lære og det å drikke seg full en gang eller to skader ingen, men det kan gi en en grei erfaring, iallefall dagen derpå.Selv var jeg nok full mange ganger i min "karriere" fra 15 til 19 år, men så var det nok. Joda tar en dram fortsatt men alt med måte og sundt vett, er jo mye koseligere å kose seg med en drink og faktisk huske hva som sjedde den kvelden . 5025820[/snapback] Beundrer deg for den! ---------------------------- Anyways, første gang var vel da jeg var 15 år eller no. spøy over alt som kunne spys på :!: Nå er jeg 19 å drikker meg aldri drita, men heller ta meg noen øl sammen med gode venner. byen er jeg sjeldent på etter tidligere efaringer. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Pleier vanligvis å drikke 2 flasker vin, 10 øl eller 0.5 liter sprit. Noen ganger blir jeg bare litt full av det, andre ganger må jeg rope på elgen 5029915[/snapback] Hvor mange prosent har du på den vina? Jeg hadde dødd av den mengden der Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 kjøper aldri vin på under 12% kan til nød nøye meg med en 9% hvis jeg kjøper hvitvin en sjelden gang . Går som regel i bag-in-box. To kvelder så er den borte, er jeg i siget og begynner tidlig så går hele rett i magen. Men så pleier jeg å begynne å drikke rundt 6-7 tida på ettermiddagen og slutter ikke å drikke før 12 timer senere, så jeg har et lite tidsrom å fordele på Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Første gang jeg var full var i 9 klasse da jeg var 13/14 år gammel... Var ikke noe gøy, husket nesten ingenting dagen etter bortsett fra at jeg hadde spydd overalt og at jeg hadde sagt masse dumt og sånt... Var jævli fyllesyk dagen etter Syns egentlig ikke man burde drikke før men hvertfall er 15/16 år, selv var jeg alt for ung mener nå jeg... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 aldri vært full:P Bare så brisen att jeg og palmen skulle kjøre heis:D Lenke til kommentar
Timur Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Syns egentlig ikke man burde drikke før men hvertfall er 15/16 år, selv var jeg alt for ung mener nå jeg... 5030248[/snapback] Støttes. Setter en støkk i deg når venninna di blir pumpa Drikk med måte! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 12.aug 2005 Alder var da 15 år. Jeg dreiv å løp fra moren min Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 drakk en halvliter øl som 3åring.. med 39 i feber og høy på febernedsettende... hmm kanskje derfor jeg er litt "unormal" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg fortrekker gud fremfor alkohol. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg fortrekker gud fremfor alkohol. 5030651[/snapback] Hehe, akkurat ja. Gud er din rus? EDIT: 7'ende. På en øytur med noen kompiser... Endret 19. oktober 2005 av KompleX Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Full Har egentlig aldri hatt det problemet Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 drakk en halvliter øl som 3åring.. med 39 i feber og høy på febernedsettende... hmm kanskje derfor jeg er litt "unormal" 5030609[/snapback] hvordan gikk dette til? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 første gangen jeg var ordentlig drita var når jeg var 16 og fikk servert dårlig hjemmebrent. ble veldig dårlig, var fyllesjuk i to dager etterpå. nå drikker jeg meg sjelden så borte lenger, ganske likt som noen lenger oppe her, drakk mer fra 16-19 enn jeg gjør nå.. ( er 20 ). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg fortrekker gud fremfor alkohol. 5030651[/snapback] Hehe, akkurat ja. Gud er din rus? EDIT: 7'ende. På en øytur med noen kompiser... 5030680[/snapback] Nei. Egentlig er det å være full digg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har fått lappen... og vil alltid kunne hive meg bak ratte så drikker egentlig aldri... Daft og hente folk så eg kjenner på byn og tjene noen kroner :!: :!: :!: Pirat taxi på voss.. :!: Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Å drikke så mye at du begynner å spy osv er bare teit, og spesielt før du er atten. Det ser ihvertfall ikke spesielt gøy ut, "ååå faen jeg føler meg dårlig" *blæærgghhhh*, og så var du full av spy. Har btw aldri blitt full eller i det hele tatt drukket og kommer forhåpentligvis aldri til å bli det. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ble mer eller mindre full av likør-konfekt en gang... :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 "Nei, man lærer av sine feil" var det ein gang noen som sa, men i mitt tilfelle stemmer dette som regel ikkje heilt. For se åssen det går på fredag, greidde å spare meg turen ut i dag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå