Post_Mortem Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bryllupet til søskenbarnet mitt. Var fri bar! og jeg fikk lov å drikke så mye jeg ville. Skal også nevnes at utfallet ble "når ble du fyllasjuk for første gang?". Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 10 år. Stjal ei flaske vin fra bestefar. Spøy som en gris. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kommer helt an på hva definisjonen av "full" er. Jeg har aldri drukket meg så drita at jeg ikke husker noe dagen etterpå. Har faktisk aldri hatt et eneste svart hull. Dette er til tross for at jeg stort sett drakk en halv helflaske hot'n sweet hver gang jeg var på fylla i 14-15årsalderen. Nå drikker jeg kun cider. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Aldri meningen at jeg skal bli full, det bare skjer... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har aldri drukket meg full, eneste jeg har drukket er et par glass hjemme til mamma, med tillatelse, tror det var dram eller noe slikt, namnam Jeg er 16, 1989modell. Hva med en poll? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Var 12 år første gangen jeg var full. darkness|: Mengden er ganske individuell, siden noen mennesker tåler mer en andre. Jeg har heller aldri fått "svarte hull". Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tror jeg var 15 år, husker hvor fantastisk godt det var! Drakk øl og finlandia husker jeg, og dagen derpå var det ikke spor av fyllesyke. Ble forsåvidt aldri fyllesyk de første par årene, det kan selvfølgelig ha noe med at jeg spydde som en gris på fest (det gjorde forsåvidt alle andre også) Fyllesyk er noe man blir når man blir stor.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 SumSar : Gå å ta deg en pille da. Skjønner godt at 13-14 åringer drikker seg sørpe full. De er jo unge vil ha deg morro. Kansje du ikke har noe forhold til å drikke. Men fjortiser flest drikker, å de har det kjempe morro. Jeg savner den tiden da jeg var 13 år rava rundt med kompiser å traff damer å hele pakka. Det var tider det. PS: Første gang da jeg drakk meg full så var 13, jeg å 8 kompiser å noen venniner satt i et forlatt hus. Du KJÆRE GUD jeg ble full. å KJÆRE GUD hvor dårlig jeg var dagen etter. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hvorfor er det slik at hvis en drikker og blir full så er en automatisk patetisk? Alkohol er jo utrolig kjekt, gjør alt mye artigere (med mindre du er en av de som blir deppa av alkhol) og damene blir penere. Hurra for øl! Og for å svare på spørsmålet: Sommeren mellom 8 og 9 klasse. Halvliter vokda. Huska ikke mye da, for å si det slik. Endret 19. oktober 2005 av Togo Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg drikker øl og annet tull fordi jeg syns det er godt, ikke for å bli full. og btw, trådstarter er født i 1991 . Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) var i 7ende klassen . men begynte ikke å drikke meg full før 9ende klasse eller noe. drikker sjeldent nå Endret 19. oktober 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Alkohol er jo utrolig kjekt, gjør alt mye artigere (med mindre du er en av de som blir deppa av alkhol) og damene blir penere.Hurra for øl! 5028599[/snapback] Sant nok, alkohol er gøy, men det er ikke gøy hvis det bare er du og noen få andre som er fulle/brisne. Det må være et flertall som drikker, etter min mening. Rus blir best med andre! Da kan man le sammen av ingenting osv... Dritkult! Drikker man alene, vil jeg si man er alkoholiker. Da drikker man for alkoholens skyld, ikke for det sosiale Men angående det du sier om at damene blir penere, så har jeg en teori: For meg blir de stygge damene penere, mens de pene damene blir styggere! Alle samles i en slags gyllent midtpunkt, og du vet ikke helt hvordan du kan skille dem fra hverandre... Fjortisser som drikker og kliner osv synes jeg er veldig patetisk, fordi de tror at det gjør dem eldre... En ting til: Kjenner noen 18-åringer ute i provinsen (Vestfold), og selv om de som meg er rundt 18, oppfører de seg som fjortisser med drikking, klining og kvelden er ikke fullbyrdet før hver gutt har kasta minst en brukt dong. Noen andre som kjenner til både by og land som kan svare meg på: Blir man fortere moden (i forhold til festing og alkohol) i byer? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Drikker man alene, vil jeg si man er alkoholiker. Da drikker man for alkoholens skyld, ikke for det sosiale *snip* En ting til: Kjenner noen 18-åringer ute i provinsen (Vestfold), og selv om de som meg er rundt 18, oppfører de seg som fjortisser med drikking, klining og kvelden er ikke fullbyrdet før hver gutt har kasta minst en brukt dong. Noen andre som kjenner til både by og land som kan svare meg på: Blir man fortere moden (i forhold til festing og alkohol) i byer? 5028958[/snapback] Skill mellom to ting her: Ta seg et glass cognac/vin/et glass øl eller tre før på kvelden ser de aller felste på som kos og det er nettop det det er. Det er stor forskjell på å ta et par glass med god cognac alene, enn å drikke hele flaska. Jeg synes whiskey, øl og vin er godt, utenom sosiale sammenhenger der målet er å bli full, og tar meg gjerne et glass vin eller en øl før jeg legger meg. Er ikke alkoholiker av den grunn, men jeg synes det smaker godt. Akkurat som cola. Hadde jeg drukket meg full alene, så kunne det hendt at jeg hadde et problem. Man blir nok ikke fortere "moden" i byene, men man drar nok oftere på byen, og der er drikkekulturen en helt annen en hjemme i stua. Her hvor jeg bor (litt utenfor drammen), er folk akkurat som du beskriver når vi er på hjemmefest. Drikke mye, kline, pule, slåss whatever. Men drar vi på byen er det en helt annen historie. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 er folk akkurat som du beskriver når vi er på hjemmefest. Drikke mye, kline, pule, slåss whatever. Ahh savne en god hjemmefest... Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Drakk meg full for første gang når jeg gikk i 9'ende klasse. Etter det så rappa jeg en vin flaske fra mutter og fatter noen par ganger i månden, og etter hvert som jeg begynte å tåle mere ble det 2 begynte vel å drikke ca hver helg når jeg var rundt 16 år, og sånn er det vel stort sett enda er 19 år nå Skal også nevnes at jeg har drukket meg drita alene flere ganger, mange ganger på grunn av dameproblemer osv. Man skulle kanskje tro at jeg ble mere deppa av det, men sannheten er den at jeg ble i bedre humør livet er til for å nytes, schååål :!: Endret 19. oktober 2005 av ViPeR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Aldri og er stolt av det 5025480[/snapback] second 5025943[/snapback] third. er 1990 modell (15 for de som ikke kan telle), og går i 10ende. Ikke f. om jeg skal drikke meg drita nå som jeg er nesten 1/6 del til jeg blir pensjonist! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Var 12 år første gangen jeg var full. darkness|: Mengden er ganske individuell, siden noen mennesker tåler mer en andre. Jeg har heller aldri fått "svarte hull". 5028517[/snapback] Nei, men det som er så interessant er at jeg tydeligvis tålte mye mer da jeg var 14-15 enn nå (jeg nærmer meg faretruende 20). Nå kjenner jeg en lett bris etter to cider. Praktisk og billig! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 SumSar : Gå å ta deg en pille da. Skjønner godt at 13-14 åringer drikker seg sørpe full. De er jo unge vil ha deg morro. Kansje du ikke har noe forhold til å drikke. Men fjortiser flest drikker, å de har det kjempe morro. Jeg savner den tiden da jeg var 13 år rava Word! Ungdommen må da få lov og ha det morsomt. Alle har vært kalv, om du er 15 eller 50. Vist faen er det irriterende og se på 13-14 år gamle jenter og gutter som raver ned i sentrum den 16 mai. Men så gjorde de da akkurat slik som oss. Man lærer av sine feil, og derfor er det bare sunt og dumme seg ut pga alkohol. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Første gongen eg var full var eg 16 år. Drakk ei halvflaske med vodka på 20 minutt. Gjekk ikkje så bra. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Å bli brisen; gøy Å bli småfull; gøy Å ligge i en grøft å spy; patetisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå