Mala Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 @ Bone; Chilli nøtter og øl, iskald øl EIER Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Aldri vært stupfull, litt brisen en del ganger såklart da, men morsommere det da enn og ikke kunne gå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg begynte vel å drikke fast da jeg var 14 år. Å påstå at alkohol ikke er morsomt er det desidert dummeste jeg hører. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ca 1 år siden... i 8ende Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Da var jeg vel 15 eller 16... Usannsynlig små mengder som skulle til for å bli full på den tiden Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Da var jeg vel 15 eller 16... Usannsynlig små mengder som skulle til for å bli full på den tiden 5026450[/snapback] En i klassen min er full etter 5 rusbrus. Endret 18. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Da var jeg vel 15 eller 16... Usannsynlig små mengder som skulle til for å bli full på den tiden 5026450[/snapback] En i klassen min er full etter 5 rusbrus. 5026471[/snapback] Hehe.. Jeg har aldri likt rusbrus noe særlig. På den tiden så var en blandig av hb og masse skvip fra foreldrenes barskap helt "genialt" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hehe.. Jeg har aldri likt rusbrus noe særlig. På den tiden så var en blandig av hb og masse skvip fra foreldrenes barskap helt "genialt" 5026541[/snapback] Ahh, mimre. "Pappas vidundermiks" som bestod av alt vi kunne finne i diverse barskap. Ha det i en halvlitersflaske og rist. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Var jo faktisk ikke så langt fra 18. Eldre enn alle vennene mine. Selv om det ikke er så ofte jeg drikker nå (var ute 3. september, neste gang var lørdagen som var nå), så er det veldig morsomt. Dog har jeg en tendens til å drite meg fullstendig ut og ødelegge mye i fylla (tenker spesiellt på en spesiell dame ), så prøver å begrense det en smule. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hehe.. Jeg har aldri likt rusbrus noe særlig. På den tiden så var en blandig av hb og masse skvip fra foreldrenes barskap helt "genialt" 5026541[/snapback] Ahh, mimre. "Pappas vidundermiks" som bestod av alt vi kunne finne i diverse barskap. Ha det i en halvlitersflaske og rist. 5026551[/snapback] He he Gjerne med en slurk 7up ved siden av! (Klarer ikke den brusen den dag i dag) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Serr ukeege dere er. Noen som slår meg med min debut som toåring? Dét er m0e keegt det, le0m. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Når jeg drakk bortimot ei halv smirnoff flaske i et bryllyp. Var vel 16 år da, vart ikke så veldig full å klarte nesten å gå rett å prate tydelig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 i starten av 8'tende klasse Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hadde ett uhell med en kompis i 10 års alderen Vi satt å bygde lego mens vi drakk opp den hjemmelagde vinen til faren min.. Var ganske artig igrunn Begynte vel fast i 16 års alderen, men første gang på fest var vel i 14 års alderen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hmm, for ca litt mer enn et år siden. 5025166[/snapback] I remember! Når eg var 7år så sto eg opp natt til 1juledag og gikk bort til kjøleskapet for å drikke noe som heter cola de mono som er en chilensk alkoholdrikk som er ganske søtt og godt og drakk da meg full på det. Mama fikk panikk forteller hun men eg husker seff ikke en dritt. Ellers så begynte eg å drikke meg full i allerede 14års alderen. Idag er det sjeldent eg drikker pga..... ja de som kjenner meg vet ka som KAN skje om eg drikker for mye. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Små drakk et par ganger på vinteren i 8ene klasse, men det var ikke før på slutten på 16. mai jeg ble skikkelig god i gassen, da hadde jeg vel fylt 14 tror jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Startet vel i 14-15års aldern fast. Drakk hver helg fram til jeg var 19, så etter det roet jeg meg litt pga av trening og slikt. Drikker nå kanskje 2 ganger i måneden, å da er det relativt lite i forhold til før. Men som LarsP sier, alkohol er jævli gøy! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 @ Bone; Chilli nøtter og øl, iskald øl EIER 5026112[/snapback] Hell yeah!! Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Drakk meg dritings for første gang i en alder av 16 år. Men snart trenger vi kanskje ikke alkohol for å bli rusa lenger På den annen side bør det også være mulig å bli rusa uten alkohol, hvis man bare aktiverer kanalen på en eller annen måte. Forskning.no forutser ei hel rekke produkter som kan komme ut av denne kunnskapen. Hva med ClearHead – edru i en fei, tabletten som tar deg fra ytterste fylla til klinkende edru på 15 minutter? Plutselig kan alle kjøre hjem fra julebordet uten å komme i klammeri med onkel. Eller vil KrF blande antiruspulver i kålrabistappa og ødelegge hele moroa før den har begynt? På den andre sida: se for deg KvikkRus, instant alkoholrus i nesesprayformat! Ingen ølmage, ingen portvinsnese – bare ren, god rus. Eller kanskje AlkoImmun, eliksiren som gjør deg til en vinner i en hvilken som helst drikkekonkurranse. Bare fantasien setter grenser. http://www.forskning.no/Artikler/2003/desember/1071145493.08 Endret 18. oktober 2005 av steffe Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg begynte vel å drikke fast da jeg var 14 år. Å påstå at alkohol ikke er morsomt er det desidert dummeste jeg hører. 5026265[/snapback] japp...alkohol er skøy!! første gangen var ved konfirmasjonen trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå