Gå til innhold

Når var du full for første gang?


Koffert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teit tråd. :no:

 

Har aldri vært full, fulle folk er patetiske.

5025039[/snapback]

 

Du er morsom! :innocent:

 

Jeg er enig i at folk som er sørpefull (de kan ikke snakke eller gå skikkelig) er ganske patetiske. Men å generalisere på den måten det er minst like patetisk. Tipper du egentlig ikke vet hva det er snakk om..

 

Det å ta seg en sosial fest i godt lag og en liten bytur er faktisk noe av de mindre "patetiske" aktiviteter man kan bedrive.

 

Selv drikker jeg ganske lite og relativt sjeldent, men jeg ser ikke ned på de som drikker så lenge de har kontroll!

Lenke til kommentar
Jeg skulle ikke bli full før jeg ble atten.

Ble det like etter jeg fylte femten, ikke så lenge siden altså.

5025091[/snapback]

 

Fylla er ikke noe digg uansett, jeg foretrekker religiøse opplevelser.

5025100[/snapback]

Nå er det forskjell på god-fylla og dårlig fyll da. Fyll har iallfall gitt meg mange gode opplevelser som jeg kommer til å huske for alltid.

Lenke til kommentar
Men var vel ikke full, vi pleide faktisk å hjem i storefri for å drikke.

5025083[/snapback]

Håper dere drakk Cola, eller Pepsi. :love:

5025106[/snapback]

Nei, vi drakk Bacardi. Husker vi lurte lærerne med å si at vi skulle hjem for å hente noe (fikk egentlig ikke lov til å gå utenfor skoldegården). Husker også at det var en som hadde med seg øl på skolen som han drakk nede på guttedoen.

Men når sant skal sies så var vel klassen min på barneskolen noe utenfor det normale...

 

Dette for jo meg til å høres ut som den hardcore alkoholikeren, noe som langt ifra stemmer. Tror de fleste jeg kjenner kan bekrefte dette.

Lenke til kommentar
Teit tråd. :no:

 

Har aldri vært full, fulle folk er patetiske.

5025039[/snapback]

 

Men å generalisere på den måten det er minst like patetisk. Tipper du egentlig ikke vet hva det er snakk om..

 

Det å ta seg en sosial fest i godt lag og en liten bytur er faktisk noe av de mindre patetiske som går an.

5025075[/snapback]

 

 

Mente at de som er sørpe fulle er patetiske.

Sånne som har kontroll og tar seg en øl når man er ute på byen er bare vanlige.

 

 

Jeg sikter til 14-15-16 åringer som drikker seg sørpe fulle. :roll:

Lenke til kommentar

Tja, relativt seint på meg egentlig, i slutten av 16 årene.Som ein sa over, eg har mange hysteriske bra øyeblikk fra fylla som varmer mitt hjerte den dag i dag :love:

 

Skal ærlig innrømme at eg liker og ta noen flasker med venner og ha det hyggelig, og at eg som regel drikker litt for mye litt for ofte. Og etter eg har flytta på hybel til ett nytt sted har det bare blitt verre, men eg skiller meg ikkje så mye ut i fra mengden for å si det sånn :tease:

Lenke til kommentar

Første gang jeg ble full var jeg vel 15. Drakk 10 rusbrus og spøy litt senere på kvelden :) Ah... the memories!

 

Til de som "ikke" liker fyll: Det er STOR forskjell på drikkekultur blandt 14-17 åringer, enn når man blir over 18. Før jeg ble 18 drakk jeg kanskje bare 1 gang annenhver måned, og da måtte jeg jo bli fullest mulig fordi det tok kanskje lang tid til neste gang.

 

Nå drikker jeg 2-3 dager i uka (minst 1 dag full), og det kan skje enten på en kjempefest, eller med bare 3-4 venner i en kjellerstue... Noen ganger drar vi på byen også. Før var det bare for å bli full, nå blir vi fulle for det sosiale aspektet ved beruselsen :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg rett ut og det får dere **** meg tåle.

 

Hva i **** mener dere når dere sier fulle folk er patetiske?

 

Det er helt greit å være full! MEN DET ER PERSONENE SELV som må begrense seg..

 

Så dere som sier at alle som DRIKKER er PATETISKE ta å tenk dere om.. Drikking er en sosial aktivitet, men det er de menneskene som ikke klarer å begrense seg.

 

Alle som er "FULLE OG PATETISKE" og ødelegger for andre, de ødelegger for andre ikke bare i fylla men i edru tilstand så din "edru'e" tilsdand påvirker din "fulle tilstand" ganske mye..

 

For det andre teller jeg ikke og går heller ikke å husker første gang..

Endret av lolminator^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...