RunarHR Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei! Kjøpte ny PC for noen måneder siden og alt fungerte knirkefritt helt til jeg la inn Norman antivirus og firewall. Etter det begynte PC'n å krasje(bluescreen og reboot) med jevne mellomrom. Det var ikke noe spesielt som "fremprovoserte" dette, kunne f.eks bare sitte og surfe på nettet, og plutselig kunne den restarte. Den restartet forøvrig aldri når jeg spilte spill. Så avinnstallerte jeg Norman, og siden har den ikke krasjet. Men nå har jeg jo ikke noen beskyttelse lenger. Spørsmålet er altså: Hva kan jeg gjøre for at jeg trygt kan legge inn Norman igjen uten at maskinen krasjer? Maskin specs: AMD Athlon 64, 2ghz 3200+ Venice Abit AN8 nVIDIA nForce4, AMD Hammer 1024 Mb ram (2*512) Geforce 6600 GT 128 mb Windows xp sp 2. Såvidt jeg husker inneholdt feilmeldingen på blåskjermen noe om dumping av virtuelt minne. Har brukt søkefunksjonen på forumet her, men har ikke funnet noen svar. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dumping av virtuellt minne minne skjer stort sett hver gang det kommer blåskjerm. Kanskje ikke den versjonen av Norman antivirus er kompatibel med XP SP2? Eller kanskje det er nettop virus som gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå