Gå til innhold

MiniProsjekt: NoName, bzerk [Update 22/10]¤Ferdig¤

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var vell ikke den største modden !

synes det er litt rart de sponser sånne så prosjekter !

ikke det at jeg mener du ikke fortjener det eller noe, synes bare det er litt rart !

ikke missfårstå :blush:

5045882[/snapback]

Han gjorde jo ikke mer en å sette inn et plexiglass og setter på en chipsett kjøler ;)

Netshop ville ikke en gang sponse meg, og jeg skal gjøre mye mer en det han har gjort.

Men shg.no ville sponse meg :D pga. at prosjektet mitt hadde litt klasse sa de :blush: til nå så har de bare sponset 2 personer. meg og overklokk :roll:

Lenke til kommentar

Netshop kan nok ikke sponse alle. Jeg var nok litt heldig som ble sponset. Traff nok den rette mannen :D Men det har nok òg noe og si hvor mye du har handlet der før og hva annet du bestiller i samme pakken.

Klikka_bZerk: Dette var ikke et stort prosjekt, det sa jeg jo i første post. Alt skulle gjøres denne helgen.

Vis du leser på siste update så står det der at jeg bestemte meg for å ikke sette i viften i sidedøren ;)

Men ellers takk for bra tilbakemeldinger...

Kommer med nye bilder av UV effekten i kveld ;)

EDIT: Innlegg 200 :w00t:

Endret av batti64
Lenke til kommentar
Jeg tenkte på fivtehullene i front og i bakkant, de treker masse luft ;) og eventuelt en vifte grill utenpå ;)

5047179[/snapback]

Det var allerede laget plass til 120mm vifte i front og bakkant :thumbup: Tror ikke jeg trenger noen viftegrill, siden det var så fine hull der fra før av :yes:

Endret av batti64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...