Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen detter bare av nette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ha brannmur om du skal være tilkoblet internett og/eller lokalt nett. Jeg anbefaler brannmuren til Sygate som er gratis. Jeg anbefaler at du også laster ned Ad-aware til å fjerne spyware. Før du gjør dette, kan du ikke forvente at maskinen skal kunne være tilkoblet nettet.

Lenke til kommentar
e bruker ikke windows brannmur men e satt de på når de begynte og skje men ble ikke noe bedre har formentert og alt så er ikke spyware.

sikkert formentert 20 ganger prøvd 5 forsjelige windows

5025790[/snapback]

Brannmuren i windows hjelper ikke. Hvis du kobler til internett, så kan det gå under ett minutt før du får spyware. Maskinen vil ikke virke optimalt uten brannmur.
Lenke til kommentar
de er branmur i huben

5025931[/snapback]

Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv? Brannmur i hub/router/hovedkort stopper bare enkelte porter (som er forhåndsinnstillt). Skal du være beskyttet av en slik brannmur så må du stenge alle porter, og da mister du tilgangen til internett. En software-brannmur stopper mange hackere og lar deg bestemme hvilke programmer som skal ha tilgang til internett. Som opplysning kan jeg si at software-brannmuren hos meg stoppet over 20000-hackerangrep den første UKEN! Jeg har brannmur i hovedkort og router. Forstår du nå hva jeg mener?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...