henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hei jeg har en pc med windows xp pro. når jeg spiller eller sitter på nette detter pcen bare ut og må restarte pcen vist ikke får jeg ikke nett igjen. noen som har noe tips hvordan jeg kan fikse dette? takk for hjelpen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vennligst list opp komponentene i maskina. Hvilken brannmur har du? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 har amd 64 3.2, 1.5 gb ram , 120 gb harddisk , geforce6600 gt glh bruker ikke brannmur. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du MÅ ha brannmur om du skal være tilkoblet internett og/eller lokalt nett. Jeg anbefaler brannmuren til Sygate som er gratis. Jeg anbefaler at du også laster ned Ad-aware til å fjerne spyware. Før du gjør dette, kan du ikke forvente at maskinen skal kunne være tilkoblet nettet. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 e bruker ikke windows brannmur men e satt de på når de begynte og skje men ble ikke noe bedre har formentert og alt så er ikke spyware. sikkert formentert 20 ganger prøvd 5 forsjelige windows Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 e bruker ikke windows brannmur men e satt de på når de begynte og skje men ble ikke noe bedre har formentert og alt så er ikke spyware. sikkert formentert 20 ganger prøvd 5 forsjelige windows 5025790[/snapback] Brannmuren i windows hjelper ikke. Hvis du kobler til internett, så kan det gå under ett minutt før du får spyware. Maskinen vil ikke virke optimalt uten brannmur. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 har jo huber og router Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 har jo huber og router 5025861[/snapback] Huber og router gir deg ikke beskyttelse, bortsett fra noen få porter som kan være stengt. Men jeg sier deg, legg inn brannmur, hvis ikke så kan du ikke forvente at maskinen skal fungére hvis den er tilkoblet nettet. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 de er branmur i huben Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 de er branmur i huben 5025931[/snapback] Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv? Brannmur i hub/router/hovedkort stopper bare enkelte porter (som er forhåndsinnstillt). Skal du være beskyttet av en slik brannmur så må du stenge alle porter, og da mister du tilgangen til internett. En software-brannmur stopper mange hackere og lar deg bestemme hvilke programmer som skal ha tilgang til internett. Som opplysning kan jeg si at software-brannmuren hos meg stoppet over 20000-hackerangrep den første UKEN! Jeg har brannmur i hovedkort og router. Forstår du nå hva jeg mener? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ja fårstår men har aldri trengt de før ? ville ikke dei hacket noen andre i netverke også ? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 va nettverkskorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå