hølands_gutt Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hei jeg har en corsair hydrocool 200 liggenes her som har en sokkel-A, det jeg lurte på om jeg kan skifte den cpu_blokka til en 939? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det bør ikke være noe problem, så lenge du får montert passende nipler på 939-blokka! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 har du noen forslag til hvilken av de beste vannblokkene du kan få på markedet nå? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SWSTORM Beste blokka på markede nå tror jeg. Trenger ikke si stort mer. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Blokka som MagE linker til er nok best, men det er ikke rare forskjellen mellom den og andre bra blokker. Jeg tror den reduserer flowen i systemet mer enn f.eks. Danger Den's TDX, som også er meget bra. Så det går vel mest på hvilken pumpe du har og hvor mye penger du vil bruke. Det skulle gå fint å montere en 939-blokk, ja. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 fikk kjøpte meg swiftech, meget fornøyd, sitter nå med min san diego, vann av kjølt, 14.C idle, skal klokke litt nå så skal vi se hva jeg for til, neste blir vel og få ut hele vannkjølinga og lage en egen boks oppå toppen av kabinettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå