Mixy89 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hey alle sammen! Jeg kunne ha trengt litt hjelp til valg av ny router.... Eller om jeg bare skal beholde den jeg har.... For øyeblikket har jeg: "dl-614+" Denne er visst umulig å oppspore Dlink har den ikke på sine nettsider... Er dette en god router? Vi skal flytte rett over nyttår, og har derfor tenkt oss ett nytt internettsystem i heimen. Jeg blir nok fremdeles sittende trådløst ;( uansett, derfor vil jeg forsikre meg om at jeg sitter "trygt" på nettverket. Jeg har noen kriterier som jeg vil at denne routeren skal oppfylle: - Den skal være trygg, ikke dette ut av nettet uten grunn. - Den skal kunne brukes til spilling (jada jada, ikke akkurat ideelt med trådløs gaming ) - Den må være enkel å innstille, slik at man har kontroll, og vet hva den blokker/ikke blokker (hvis det er med firewall) - En standard 4 ports... Jeg bryr meg ikke om merke eller noe slikt. Ett spørsmål til; har mottakeren mye å si? har dere da noen tips til en bra mottaker (til stasjonær PC) Takker for svar! Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 D-Link.no DI-614 må lete Linksys har noen bra Routere ellers må du ha Gaming Router'ne til D-Link dem er en del dyrere! Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 1. den linken viser ikke meg noen 614+ i alle fall da, men det kan være meg :S 2. ja, har sett på noen av de gaming routerne, men er de veldig "spilldesignet" jeg mener, spiller ikke akkurat 100% av tiden da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå