AndersT2 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Innstallerte akuratt F.E.A.R., og skulle stille inn grafikk osv. På oppløsningen fikk jeg ikke stilt inn mer enn 1152x864, neste steg hoppet ned til 640x400 igjen. Før jeg stilte inn oppløsningen hadde jeg satt alt på max, untatt "Soft Shadows" of FSAA som stod "Off". Skulle ikke tro at spillet selv ikke kunne ha høyrere oppløsning, og heller ikke min hardware, har AMD 64 3800+ og 7800 GT til disposisjon. Med de nevnte innstillinger så kjørte jeg testen som man har tilgang til, og fikk der en gjennomsnittlig FPS på 58, noe som er bra nok syntes jeg (BF2 kjører jeg 1280x1024 og det meste på high, og ligger som regel rundt 63 FPS, noe jeg er helt spillbart for meg). Hva kan dette komme av? Samtidig la jeg mer til at det var en del spraking i lyden når det kom høye lyder. Det skal ikke komme fra mine høytallere da de er ganske nye og ikke har hatt noen feil symptomer enda (Logitech Z-5500). Har Creative Augidy 2 som lydkort. Er dette begynner feil i spillet, det er versjon 1.0 er lagt inn. Det siste "problemet" jeg har med F.E.A.R. er at ikonet ikke dukket opp etter installasjon. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kompis av meg får ikke valgt mer enn 1024x768. Jeg kjører nesten identisk oppsett til han, å jeg kjører 1600x1200. Merkelige greier det der. Så det var kommet en patch til det allerede. Kanskje en ide å teste den å se om det hjelper. Problemene med lyden du nevner har jeg ikke vært borte i. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hadde også lydproblemer. Restartet spillet og da var det bra igjen. Har 1.01. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå