Star Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Har kjøpt et XFX 7800 kort som jeg monterte i maskinen tidligere i dag og fikk nærmest bakover sveis da jeg hørte lydnivået på den bitte lille vifta. Kortet kostet jo 3500 kroner så jeg ble meget skuffet over at en filleting som dette skulle ødelegge opplevelsen. Nå sitter jeg å lurer på hva jeg kan montere på uten å miste ytelse, allikevel holde lydnivå nede. Skifta nettopp alt til Silenx og TT i kabinettet og uten skjermkort hører man ikke antydning til lyd. Alle tips mottas med takk. *star Endret 18. oktober 2005 av Star Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Tja du kan jo kjøpe denne? Og samtidig reduser varmen på kortet, for bedre klokking bla Artic Cooling Endret 18. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Satt akkurat og så på denne, men har fått inntrykket fra andre at AC er oppskrytt med dårlig ytelse og middelmådig kvalitet på produktene. Stemmer dette? Noen som har tidligere produkter ( ser denne ikke kommer før november ) som kan gi tips i den ene eller andre retningen? Finnes det eventuelt alternativer til dette? Zalman? Finner forøvrig svært lite selv som passer til XFX 7800... *star Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kjøpte selv 7800GT kortet, XFX... Ble meget overrasket over støyen ja, men med ei gang jeg installerte driverene, så var det overraskende stille..... Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kortet skal jo kjøre ned hastigheten på vifta i 2D-modus... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 kjøp deg en Zalman, det funker som f... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå