Gå til innhold

Kjøp av Asus A3527

_hauken_

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe ei maskin av typen Asus A3527. Denne er på vekas tilbod hjå Netshop til kr 6 750. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14869

Masinar har 15" XGA skjerm, Intel Celeron Mobile 370 1.5 GHz prosessor, 512MB Ram, DVD-RW og 60GB kamera. I tillegg WLAN, XP Home, webkamera, bereveske og mus.

Er det nokon som har erfaringar med denne maskina, spesielt med tanke på batterilevetid, men også andre ting?

Skulle vel vere ei grei maskin til skulearbeid, bilder, musikk og film?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
te skole å filmer å musikk er den sikkert super!" men til spilling ville jeg vurdert sterkere prosessor!!

5024559[/snapback]

Det er nok sant, grafikkløysinga er heller ikkje noko å skryte av så maskina er nok direkte ueigna til spel. Ho skal heller ikkje brukast til spel, så maskina eignar seg nok til det ho skal brukast til.

Det det heile står og fell på er eigentleg batteritida...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne maskinen fra PS Data, de hadde den også som ukas tilbud, der kosta den 6500 og noe, med frakt ble det akkurat 6700.

Den oppgitte batterilevetida er på 2.5 timer, men jeg har ikke fått maskinen ennå, så jeg kan ikke si hvor godt det stemmer.

Den var i hvert fall det beste tilbudet jeg fant! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte denne maskinen fra PS Data, de hadde den også som ukas tilbud, der kosta den 6500 og noe, med frakt ble det akkurat 6700.

Den oppgitte batterilevetida er på 2.5 timer, men jeg har ikke fått maskinen ennå, så jeg kan ikke si hvor godt det stemmer.

Den var i hvert fall det beste tilbudet jeg fant!  :thumbup:

5039516[/snapback]

OK, avventar kjøpet nokre dagar... Fint om du kunne opplyse om faktisk batteritid når du får testa den?

Lenke til kommentar
OK, avventar kjøpet nokre dagar... Fint om du kunne opplyse om faktisk batteritid når du får testa den?

5043907[/snapback]

Jepp, jeg legger ut batteritida her når jeg får maskinen og får testa det. Nå sitter jeg bare og venter ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...