Urgh Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hei, jeg er på jakt etter en router med innebygget bridge funksjon. ønsker å ta imot trådløst for så å sende dette ut i 4lan porter, men også videresende signaler i wlan. har idag linksys wrt54g. linksys er vell best å bruke, viss de har noe slikt. ønsker at denne routeren skal kunne ta imot signaler fra alle wlan-routere, uansett produktnavn. (er ikke interesert i "jeg mener å huske" svar , helst konkrete) Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 kan ikke hugse og sett noe slikt! for og motta og videresende må du ha noe slikt som jeg har! Router ---kabel------- AP |-------trådløst-------| AP----kabel-------Router Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du trenger en router som kan kjøres i klient modus. Linksys sine produkter med åpen firmware pleier å gjøre susen. Usikker på om dette også klarer jobben som repeater. Lenke til kommentar
Karel Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kan denne gjøre susen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308079&cks=PRL Karel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå