Fox9 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hei ,Jeg har Denne prosessoren og Denne viften. Når jeg skulle montere viften så måtte jeg kutte av noen kobberstaver for den var så svær . Den prosessoren kjører jo egentlig på 3.2ghz, men jeg har klokket den til 3.6Ghz og den kjører stabilt og fint med 48-51 grader som idle og ca.60 og muligens til 65 grader ved Load. Jeg klokket den akuratt til 3.6Ghz for jeg hørte at fra 3.6Ghz og oppover begynte prescott å vise krefter. Med de temperaturene og med tanke på ytelse og stabilitet er det lurt klokke den mer? Systembuss er på 225 og multipler på 16.0X. Cpu spenningen er på 1.38V. Isåfall hva burde jeg klokke? En ting til, når jeg kjøpte min CPU for ca. et halvt år siden på Komplett kostet den 1800kr, nå koster den 2150kr på Komplett. Hvorfor det? jeg trudde Intel skulle ha en prisreduksjon på P4 og Celeron ..... Endret 18. oktober 2005 av Fox9 Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 jeg ville ikke orerklokket mere! det er ditt valg men ville ikke gjort det! gradene varierer jo fra pc til pc da;) Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 har du noen kabissvifter? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 ville gått for vannkjøling og fått den opp i 3.8/4.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå