Gå til innhold

Musikkspilleren til Nokia 6630 Music Edition!

ct

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken er den rette å laste ned? Nokia 6630 Music Library for Movie Director?
Ja, det er korekt.

Err... Sikker på at du ga riktig link? Ingen ny avspillingssoftware der (nå i alle fall), og "Nokia 6630 Music Library for Movie Director" er bare noen små musikk-klipp for å bruke til å dubbe over i video-editoren...

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Virker fortsatt ikke her. Kanskje det er en proxy som er på ferde for de som får linken til å fungere? Ikke så farlig for meg, egentlig, siden jeg allerede har programmet (og tror jeg fortsatt foretrekker OggPlay).

Dumt likevel, siden dette ser ut som noe av det bedre Nokia har lagt ut av software til egne telefoner. Om jeg skal være litt mistroisk så vil jeg tippe at det er nettopp derfor at det later til å være trukket tilbake...

Lenke til kommentar
Dumt likevel, siden dette ser ut som noe av det bedre Nokia har lagt ut av software til egne telefoner. Om jeg skal være litt mistroisk så vil jeg tippe at det er nettopp derfor at det later til å være trukket tilbake...

5057677[/snapback]

Hva er det du egentlig mener med det? :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er det du egentlig mener med det?
At å ha programmet for åpen nedlasting kan redusere markedsverdien for kommende 'musikktelefoner' som ennå ikke er på markedet. I tillegg har Nokia tidligere vært bevisste på å ikke tråkke softwareprodusentene for mye på tærne med hensyn på åpent tilgjengelig programvare.
HER finner du den... Bare klik der det står "nds1.nokia.com/phones/files/software/Nokia_6630_Mu..." så skal det begynne!  Genialt program!!
Dette leder til samme adresse som postet over, som igjen leder til http://nds1.nokia.com/phones/files/softwar...MusicPlayer.SIS Samme sted som alle nedlastingslenkene pekte til i forrige uke. Dere som får denne linken til å virke: Sikre på at dere ikke henter filen fra en proxy eller fra eget internettcache?
Lenke til kommentar

Jeg lastet den ned en ekstra gang nå, bare for å teste linken din "qwert". Det gikk helt fint. Er nå på en annen PC enn den jeg lastet ned fra forrige gang.

Skjønner ikke hva som gjør at du ikke får det til...

Lenke til kommentar

Gudene vet. Så akkurat samme diskusjonen på et annet forum. Og nå virket linken (igjen) for meg også! Prøvde både direkte tidligere og via SSH til et annet nett. Rart...

Jaja, Nokia. Da mangler bare en headsetløsning som har akseptabel lyd eller på en praktisk måte lar folk bruke egne hodetelefoner uten å måtte ofre handsfree. (Det burde være unødvendig å måtte modde HDS-3 for dette, og i tillegg til at det ikke er videre pent blir det litt for mye ledninger.)

Edit: Og akkurat i det jeg hadde postet dette trykket jeg i vanvare på linken igjen og fikk:

http://nds1.nokia.com/phones/files/software/Nokia_6630_MusicPlayer.SIS

GET http://nds1.nokia.com/phones/files/software/Nokia_6630_MusicPlayer.SIS HTTP/1.1
Host: nds1.nokia.com
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7.10) Gecko/20050716 Firefox/1.0.6
Accept: text/xml,application/xml,application/xhtml+xml,text/html;q=0.9,text/plain;q=0.8,image/png,*/*;q=0.5
Accept-Language: en,en-us;q=0.7,nb;q=0.3
Accept-Encoding: gzip,deflate
Accept-Charset: ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.7
Keep-Alive: 300
Proxy-Connection: keep-alive
If-Modified-Since: Tue, 11 Oct 2005 07:51:45 GMT

HTTP/1.x 404 Not Found
Date: Tue, 25 Oct 2005 18:33:46 GMT
Cache-Control: max-age=432000, max-age=432000
Server: "Nokia"
Expires: Tue, 25 Oct 2005 18:38:46 GMT
Content-Type: text/html
Connection: Close

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...