orginal Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg skal altså kjøpe meg en 19" LCD i kveld. Den skal brukes til vanlige data ting (surfing osv) og endel spill. Absolutt maks pris er 3000. Synes i egentlig det er for mye, men om en koster det, og er mye bedre kan det vurderes Skal altså bestille i kveld, så trenger råd fort Har tenkt endel på Samsun 913N. Den har gode spesifikasjoner, og får gode tilbakemeldinger i prisguiden. Men om noen av dere der ute har andre anbefalinger er jeg åpen for forslag! Og et spm. til; Er det virkelig noe vits i DVI? Merker en vanlig dødlig person forskjell? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du ikke har kjøpt enda så anbefaler jeg skjermen som diskuteres i dette innlegget: LG 19" Lenke til kommentar
Jørn R Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Og et spm. til; Er det virkelig noe vits i DVI? Merker en vanlig dødlig person forskjell? 5024188[/snapback] Oh yes!! Det er himmelvid forskjell! Har du først sett en god skjerm med DVI-tilkobling, vil du ikke gå tilbake til analoge signaler. Anbefaler sterkt Samsung Syncmaster 930BF. Kanonskjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå