Coke lovin chick Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dødsgøy å høre opptak av min egen stemme! greit å vite kossen andre oppfatter meg.. om stemmen e stygg bryr eg meg fint lite om. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hadde jeg blitt lærer så hadde alle sovna i timane trur jeg. Jeg syntes selv stemmen min er noe monoton, har lissom ingen topper eller bunner. Men det er vel noe jeg kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Her er min stemme, jeg liker den men synes den høres litt barnslig ut. Ta dette som en oppfordring til å legge ut lydklipp av deres stemmer. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fikser ikke å høre stemmen min på opptak. Jeg får vondt i magen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Synes stemmen min er for lys! Jeg greier jo å synge rent, da... Du hadde en heeeelt normal stemme AnAnAs! En behgagelig stemme imo Endret 30. oktober 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her er min stemme, jeg liker den men synes den høres litt barnslig ut. Ta dette som en oppfordring til å legge ut lydklipp av deres stemmer. 7186547[/snapback] Sykt, hadde ikke trodd stemmen din var sånn. Artig... Vel, fornøyd å fornøyd. Hater å høre min egen stemme fra f.eks videobånd etc, høres helt forvridd ut. Men ingen andre som klager, så... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Alle syns sin egen stemme er stygg, men de andre oppfatter ikke stemmen som stygg skal jeg si deg. Hvis du tar opptak på litt eldre mobiler og lignende, så blir stemmen vridd om ganske mye, så du hører ikke mye av din ordentlig stemme. Kan legge til stemmeklipp når jeg kommer hjem, kjedelig og mørk stemme uansett. =\ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Sykt, hadde ikke trodd stemmen din var sånn. Artig... 7186580[/snapback] Hvordan trodde du den var da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg like å høre på stemmen min i lydopptak når jeg har pitchet den ned Endret 30. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 stemmen min er uydelig + at jeg utaler s-en feil, så er IKKE fornøyd Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) synes stemmen min er grei sånn egnetlig. Men kansje litt mørk av og til. edit: og ja, jeg HATER å høre min egen stemme, blir nesten dårlig. Endret 30. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 liker ikke stemmen min egentlig lurer på åssen andre oppfatter den, tror ikke lydoptak er tingen for å vite det Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 AnAnAs sin stemme er utrolig nydelig å høre på. Er til tider fornøyd med min egen stemme, noen ganger synes jeg den høres vel merkelig ut, men jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 A N A N A S. AnAnAs. Nesten så man kunne "høre" at du smilte etterpå :b Stemmen min er vel helt ok. Litt sånn som en kar med skikkelig ølmage og bare sitter på sofaen å ræler type stemme. Om man tenker i filmsammenheng. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 AnAnAs har behagelig stemme ja, blir nesten småtent. ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Til de som har møtt meg, har jeg god stemme? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Stemmen min er vel helt ok.Litt sånn som en kar med skikkelig ølmage og bare sitter på sofaen å ræler type stemme. Om man tenker i filmsammenheng. 7186693[/snapback] Den MÅ jeg høre. :!: Edit: Behagelig stemme kan jeg leve med. Endret 30. oktober 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Til de som har møtt meg, har jeg god stemme? 7186705[/snapback] Du har heit stemme. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Til de som har møtt meg, har jeg god stemme? 7186705[/snapback] Du har heit stemme. 7186725[/snapback] Godt å høre. Da trenger jeg ikke å gaffe igjen munnen min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Stemmen min er vel helt ok.Litt sånn som en kar med skikkelig ølmage og bare sitter på sofaen å ræler type stemme. Om man tenker i filmsammenheng. 7186693[/snapback] Den MÅ jeg høre. :!: Edit: Behagelig stemme kan jeg leve med. 7186709[/snapback] Hakke så jævli lyst til å legge ut lydklipp av stemmen min her.Husker jeg gjorde det på irc en gang, fordi noen folk i en nettradio sa etternavnet mitt feil Den kom på lufta der hvert 3dje minutt. Det var fra 8ende klasse og jeg har fortsatt lydklippet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå