Gå til innhold

Liker du din stemme?

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i stemmeskifte nå (12 år), så stemmen min varier litt.

Nå har jeg begynt å få en mer voksen, mørkere og dypere stemme og jeg regner med at den er fin etter at jeg er ferdig med stemmeskifte. :)

Alltid når jeg er på film med lyd, eller lydopptak holder jeg meg alltid for ørene og roper "lalalalalala" høyt, så ingen andre skal høre den. :p

Mange sier at jeg har en fin sangstemme også og jeg liker å synge. :)

Lenke til kommentar
Nej jasså, æg har jo skrævi nynorsk som berre faen her! Men som sagt, så gir meg nå før tråden blir forsøplet av min dårlige nynorsk.

5034853[/snapback]

Oversatt:

Nei altså, eg har jo skrive nynorsk som berre faen her!

Kom an, så vanskeleg er det ikkje. Har du 6 i bokmål, så kan du nok lett lære deg nynorsk også. :)

Lenke til kommentar
Jeg satser på fritak for nynorsk i tredje.

5034967[/snapback]

Kjipt at de borgerlige tapte valget da... eid...

:tease:

Eg fekk 5 til 4 på min siste nynorskstil, men det var berre fordi han var godt skreve, eg har alt for mange nynorskfeil.

Men nok om det. Fakta er jo at stemmen høres annerledes ut for deg der inne enn den høres ut utenifra, hvis dere skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar

Jeg er glad i stemmen min. Veldig dyp er den også. Får jeg høre fra folka i klassen min, og det er bare gutter. Dessverre får jeg ikke brukt den så mye til opplesning og sånn på elektro...

Jaja. Fikk høre at jeg var flink til å prate på ungdomsskolen, men noen ganger går det i stokk. Når jeg var liten hata jeg stemmen min når den var tatt opp, men etter stemmeskiftet høres den helt lik ut.

Vil tro at den er ganske behagelig å høre på også.

Lenke til kommentar

Fra Stavanger også, men en kamerat med østlandsdialekt forstår meg, så da kan den ikke være så ille :p Og jeg snakker kanskje litt fort :whistle:

Ja, og en ting til.. Jeg snakker på "lærerfrekvensen" :( Lærerene hører alltid når jeg snakker, _uansett_ (liker ikke å hviske da)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å regulere stemmenivået mitt til tider, tror jeg, snakker i hvert fall veldig høyt. Har fått høre at jeg har en rungende og behagelig stemme å høre på når det gjelder høytlesning, og at stemmen min til vanlig kan være en smule irriterende :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...