Lungemannen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Æ e itte toting før farskæn! Men her tror jeg vi dropper min nynorskskriving, jeg avslutter med sitatet på nynorsktentamen fra jul i fjor. "Dette kommer du aldri til å til Joachim". Jeg finner ikke et eneste sted i denne tråden du har skrevet nynorsk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nej jasså, æg har jo skrævi nynorsk som berre faen her! Men som sagt, så gir meg nå før tråden blir forsøplet av min dårlige nynorsk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg er i stemmeskifte nå (12 år), så stemmen min varier litt. Nå har jeg begynt å få en mer voksen, mørkere og dypere stemme og jeg regner med at den er fin etter at jeg er ferdig med stemmeskifte. Alltid når jeg er på film med lyd, eller lydopptak holder jeg meg alltid for ørene og roper "lalalalalala" høyt, så ingen andre skal høre den. Mange sier at jeg har en fin sangstemme også og jeg liker å synge. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nej jasså, æg har jo skrævi nynorsk som berre faen her! Men som sagt, så gir meg nå før tråden blir forsøplet av min dårlige nynorsk. 5034853[/snapback] Oversatt: Nei altså, eg har jo skrive nynorsk som berre faen her! Kom an, så vanskeleg er det ikkje. Har du 6 i bokmål, så kan du nok lett lære deg nynorsk også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg satser på fritak for nynorsk i tredje. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg satser på fritak for nynorsk i tredje. 5034967[/snapback] Med latskap eller dumskap som begrunnelse? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg satser på fritak for nynorsk i tredje. 5034967[/snapback] Kjipt at de borgerlige tapte valget da... eid... Eg fekk 5 til 4 på min siste nynorskstil, men det var berre fordi han var godt skreve, eg har alt for mange nynorskfeil. Men nok om det. Fakta er jo at stemmen høres annerledes ut for deg der inne enn den høres ut utenifra, hvis dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Min høres veldig "forkjølet" ut, i tillegg til at jeg stammer når jeg blir nervøs. Ikke særlig morsomt. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg liker ikke stemmen min i det hele tatt, den er så tynn på en måte Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 ..Min er jævli...den bare er det! spiss er den også! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 min skrikestemme funker ikke, den er først syyk grov så bare piiiiper den:P jeg liker den ikke:P Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg er glad i stemmen min. Veldig dyp er den også. Får jeg høre fra folka i klassen min, og det er bare gutter. Dessverre får jeg ikke brukt den så mye til opplesning og sånn på elektro... Jaja. Fikk høre at jeg var flink til å prate på ungdomsskolen, men noen ganger går det i stokk. Når jeg var liten hata jeg stemmen min når den var tatt opp, men etter stemmeskiftet høres den helt lik ut. Vil tro at den er ganske behagelig å høre på også. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Fra Stavanger også, men en kamerat med østlandsdialekt forstår meg, så da kan den ikke være så ille Og jeg snakker kanskje litt fort Ja, og en ting til.. Jeg snakker på "lærerfrekvensen" Lærerene hører alltid når jeg snakker, _uansett_ (liker ikke å hviske da) Endret 20. oktober 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har alderi tenkt over det, men er også noe jeg egentlig driter i tror jeg. Ikke jeg som skal sitte og høre på med selv prate Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fnis, Norges verste pipestemme=\ Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Noen som vet om et realtime filter man kan bruker til pc-mic'en? Synes det høres litt døllt ut med min vanlige stemme i onlinegaming som BF2... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har problemer med å regulere stemmenivået mitt til tider, tror jeg, snakker i hvert fall veldig høyt. Har fått høre at jeg har en rungende og behagelig stemme å høre på når det gjelder høytlesning, og at stemmen min til vanlig kan være en smule irriterende :] Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Liker ikke stemmen min.. Hvertfall ikke i minuttene etter jeg har våknet fra en god natts søvn, da er den hes, irriterende og skjærende. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tror jeg svinger veldig opp og ned med stemmen, altså, høyt og lavt. Er ikke veldig happy når hører åssen stemmen virkelig er når jeg hører opptak (pga. det med at vi hører mye vår egen stemme gjennom vibrasjoner gjennom skallen) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg har sånn blanding av trønder og møring: tonefallet til en møring, mens uttalen til en trønder. høres sykt ut. snakker med mye bass og lite diskant. liker ikke stemmen min i det hele tatt nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå