J@cob Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Min stemme er sexe og når jeg snakker sogning (dialekt) tar det bare helt av Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Syns stemmen min er helt ok, men hadde ikke gjort noe om jeg kunne synge litt Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det er jo bare fordi den er anderledes enn den du er vant til.... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Snakkestemmen min: Selv synes jeg den er rar. Den er litt brekete kanskje? Men når jeg "snakker" med dyr (hunder) får jeg veldig god kontakt med dem. Var en eier av en St.Bernardshund som sa jeg hadde en beroligende stemme som dyrene likte Syngestemmen min: Selv synes jeg at jeg noen ganger har en helt grei sangstemme. Men andre har sagt at jeg synger UTROLIG fint.. Har skjedd flere ganger i forskjellige settinger. Både venner og fremmede (pause på konsert) har kommet bort og kommentert det.. Konklusjon: Jeg må vel si meg ganske fornøyd alt i alt! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg ble litt skremt i dag da jeg skulle lese opp et leserbrev foran klassen i dag på nynorsk. Bokmål er det naturlige for meg, og jeg fikk en sånn utrolig fæl dialekt, men det høretes egentlig bare ut som vanlig nynorsk. Uansett, jeg viste ikke at jeg kunne den dialekten. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Liker den ikke. Den eier hverken tone eller klang, og jeg må rope til andre i befolkede steder. Jeg har nesten sluttet å snakke med andre på fest fordi de lener seg frem og sier "hæ?" hver gang jeg åpner munnen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 er ikke så begeistret for min egen stemme Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har en veldig nasal (skrives det sånn?) stemme, og liker det svært lite når folk spiller av opptak av stemmen min. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Æ kann snakk nynorske! Æ veit æ ikkje kann det, så æ lar værra å gjørra det. Fekk to på seste steil. Forsøkar å få freitak. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg høres konstant tett ut. Vet ikke om andre legger merke til det, men jeg merker det hvertfall når jeg hører opptak av stemmen min. Saken er den at jeg ikke er tett engang. Hører jeg operasjon anyone? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sløv, lat, utydelig og treg trønderstemme.... tror jeg Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Æ e trønder, æ. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hehe, jeg liker ikke min stemme når jeg hører den på dårlige mobilopptak, men som vokalist i noen band så må jeg vell om ikke like så i alle fall akseptere måten den høres ut. Det er en enorm forksjell om en hører seg selv på en mobil eller over et skikkelig sanganlegg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg synes selv jeg har en stygg og pipete stemme. I e forresten romsdaling og prate i-språket Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 I e forresten romsdaling og prate i-språket 5025839[/snapback] I vil bli statsminister! har en fra molde i klassen. ganske morsomt språk egentlig.. og det sier jeg som er fra BÆÆRGÆN! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror min er litt tørr, skarp og gjennomtrengende, men allikevel behagelig å høre på. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg syns min høres litt grøtete ut på opptak. I virkeligheten er den super-duper Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg kan ærlig innrømme at jeg har jævlig vansklig for å forstå dialekter. Særlig sånne sære vestlandske. Hadde en student i Norsk i fjor, forstod ikke hva hun sa. "Unnskyld?" sa jeg. "Kan du holde tåta" sa hun på bokmål. Er også ofte på NRK det er dialekter jeg ikke forstår... Innvandrerbarn.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kenny000: He he.. jeg bor i Stavanger og har fått ganske mange kommentarer på dialekten! Og spes. "I e statsminister".. En gang jeg var ute på byen fikk jeg spm om jeg var fra Sverige. Romsdaling - Svensk? -Samma det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå