LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg høres veldig bråkjekk ut. Har fått høre at jeg høres ond ut, men det får så være. Er veldig fornøyd med min Bruce Willis-aktige fintrønderstemme. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Den er vel helt OK, antar jeg. Var misfornøyd til 1000 før stemmeskifet. LarsP, du virker bråkjekk, så det passer deg sikkert Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Når jeg hører min egen stemme på opptak så høres den helt rar ut, kan ikke skjønne at noen vil snakke med meg om den virkelig høres slik ut... Edit: Vi kunne jo lagt ut opptak med hverandres stemmer her da, men jeg tør ikke være den første Endret 18. oktober 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har rå stemme Hatet den inntil den for et år siden. Har ikke hatt noe tydelig stemmeskifte. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Når jeg hører min egen stemme på opptak så høres den helt rar ut, kan ikke skjønne at noen vil snakke med meg om den virkelig høres slik ut... 5024323[/snapback] Jeg tror opptak er VELDIG misvisende. Forvrenger stemmen på en måte. Håper jeg i hvert fall... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Når jeg hører min egen stemme på opptak så høres den helt rar ut, kan ikke skjønne at noen vil snakke med meg om den virkelig høres slik ut... 5024323[/snapback] kjenner til den... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jeg tror opptak er VELDIG misvisende. Forvrenger stemmen på en måte. Håper jeg i hvert fall... Nei, når vi hører stemmen vår høres den annerledes ut, fordi vibrasjonene går igjennom knokler og kjøtt i hele kroppen. Det er derfor stemmen høres rar ut, men jeg har ikke noen forklaring på dette, har bare hørt det en plass. Men det kan selvfølgelig hende at man hører opptaket på ekstremt dårlig høyttaler(e), og da... Endret 18. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Stemmen min er skreddersydd for Ventrilo. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Akkurat stemmen min kan jeg ikke fordra. Må bare ikke høre opptak av den, så går det bra. Husker jeg var hovedperson i fotoklassens film om montebello, og en halvtime med min stemme var i alt for lengste laget. Jeg elsker å snakke, og "elsker" å høre stemmen min, men opptak, nei, det går ikke... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hater stemmen min, den er stygg! Ille å høre på meg selv når noe er tatt opp eller lignende. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Rekk opp handa de som prater dialekt og helt jævlig stemme! *rekke opp handa* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg prater ikke dialekt ihvertfall! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Rekk opp handa de som prater dialekt og helt jævlig stemme! *Rekke opp begge henda* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bergensk teller det som dialekt? Det er bare at når folk nevner dialekt så faller ikke det meg naturlig inn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg prater ikke dialekt ihvertfall! 5024423[/snapback] Jo, alle i Norge prater dialekt. 1 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg nekter å tro at det er meg jeg hører når jeg hører på opptak av meg selv. JEG HØRER IKKE UT SÅNN! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg kan ikke hviske med min da blir det bare pusting...viss jeg prøver å snakke lavt bare kobler stemmen seg ut på en måte..Tror ikke jeg er helt ferdig med stemmeskiftet da..Den er litt hes nå for tiden:D Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg synes min stemme er pipete. Alle andre har mørk stemme. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Når jeg hører min egen stemme på opptak så høres den helt rar ut, kan ikke skjønne at noen vil snakke med meg om den virkelig høres slik ut... 5024323[/snapback] kjenner til den... 5024332[/snapback] Samme her. Å snakke vanlig går fint, hvis jeg skal høre på et opptakk uff... så liker vel egentlig ikke stemmen min. Endret 18. oktober 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Liker vel egentlig ikke min.. 5024304[/snapback] Jeg tror jeg aldri har hørt min egen stemme under "normale" forhold, men jeg synes den er litt, hva skal jeg si, "litt meg". Innpåsliten, det har noe med at jeg snakker litt utydelig. Hvis jeg er avslappet har jeg også litt avslappende stemme, men det hører til sjeldenhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå