Datasmurf Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 bjwanning? Oookei. Jeg skal spille inn senere i dag og legger ut. Liker ikke stemmen min på opptak når jeg snakker i det hele tatt. Okei, liker ikke stemmen min når jeg snakker :punktum: Men jeg syntes den er helt grei når jeg synger. 7671739[/snapback] *vente spent på Eplefes stemme* Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Liker ikke min stemme Høres helt rar ut på film synes jeg. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Selv liker jeg ikke snakkestemmen min.... føler at jeg lesper når jeg snakker (gjør jo ikke det da ), men musikklæreren min ga meg 5 i musikk (selv om prøven som tells 50% fikk jeg 4 på, gitarprøve fikk jeg 3/4 og danseprøve fikk jeg 4/5) fordi jeg hadde så vanvittig bra sangstemme! 4 + 4/3 + 4/5 = 4 Synging er jo egentlig ikke noe som skal ha innvirkning på karakteren, så det sier litt da Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hvem vil at Grende skal legge ut sangstemmen sin ? *rekker opp hånda* Endret 15. januar 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Synging er jo egentlig ikke noe som skal ha innvirkning på karakteren, så det sier litt da 7727047[/snapback] Så det du prøver å fortelle oss er at du synger fantastisk bra? ..La oss høre Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 veit ikke hvordan jeg laster opp noe slik Og ja... jeg synger bra... kan synge tenor, bass og vri stemmen om til sopran (men det høres føcket ut) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg ble faktisk litt positivt overrasket over stemmen min, jeg. Hvis jeg skal vurdere plastisk kirurgi skal jeg hvertfall ikke operere inn nye stemmebånd. Men jeg kan ikke synge stort. Klarer vel ca en oktav.. Sikkert bare trening som skal til der som på alt annet. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=50...on+maiden+cover lurer på om han her er fornøyd med stemmen sin det værste(morsomste) jeg noengang har hørt Lenke til kommentar
maartin Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når jeg prater vanlig syntes jeg stemmen min høres sånn nogenlunde OK ut, men når jeg hører stemmen min på opptak / holder meg for ørene og prater, synes jeg det høres for jævlig ut for å si det mildt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Synesj eg har sånn typisk telefonstemme . Skuffa! Trodde jeg hadde mannestemme med et snev av humor , men neida! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kul tråd. =) Jeg ble intervjuet på Kanal 24 angående en miniserie jeg har laget som heter "Fortapt". Du kan høre meg bli intervjuet her (jeg er Anders): http://www.axp.no/Musikk/kanal241.mp3 Var bittelitt nervøs, noe man sikkert hører iblandt. Stemmen skjelver litt hehe. 2. del av intervjuet er her: http://www.axp.no/Musikk/kanal242.mp3 Så sånn er min stemme hehe Link til miniserien: http://www.axp.no/test/fortapt/ NRK er interessert i å se på serien og vurdere å sende den faktisk. Venter i spenning på respons! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syns stemmen min høres rar ut på bånd, men det gjør vel de fleste andre også skulle jeg tro. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har den mørkeste stemmen i verden, og hører en del imiteringer her og der, men tror de fleste synes det er kult siden jeg er en jævel på å synge Johnny Cash og Elvis Presley. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 veit ikke om jeg liker stemmen min. noen syns den ligner på skymarshall sin på forumet hans er det en stemmetråd og la ut en ny en av kjedsom het nå dere kan dømme om den er bra eller ikke http://youtube.com/watch?v=lKOubYsUJm0 NB: lav lyd og lite innhold Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hater min stemme. punktum Hvorfor er d ingen poll her? Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Høres ut som en frosk med orgasme i stemmeskifte : P Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg liker min egen stemme! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg også, i alle fall i fylla. Er bare da den blir brukt edit: Hah, stemmeklippet jeg lasta opp for noen år siden ligger fortsatt på serveren Endret 22. mars 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Føler jeg har pipestemme, folk sier jeg ikke har det men alikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå