Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 AnAnAs hadde kos stemme Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 AnAnAs hadde kos stemme 7664504[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 AnAnAs hadde kos stemme 7664504[/snapback] Agreed. Hadde jeg vært jente ville jeg hatt en slik stemme. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Min stemme er sexy når jeg prater Persisk, Norsk og Engelsk Så ja, jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nei min stemme er litt for sløv ass Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) AnAnAs hadde kos stemme 7664504[/snapback] Jepp La meg sitere en kjent bok: Du min due i bergets kløfter, i ly av de bratte fjell, la meg få se din skikkelse, la meg høre din røst! For din røst er så mild og din skikkelse så fager. Endret 7. januar 2007 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Vel, da får jeg vel laste opp min stemme også. Må si Smårips eier hadde ganske fin stemme Kariere som værmelder, oh yeah. Pappa kom inn og hørte litt av klippet og lurte på hvorfor jeg hørte på stemmeklipp av TV2s værmelder, så ja jøss AnAnAs / applemaniac hadde søt stemme ^^ Men ja, ikke forvent dere for mye av min stemme http://www.sjurvaage.com/musikk/datasmurf_stemme.wav Er verken fornøyd eller misfornøyd med den. Endret 7. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ahahahha datasmurf! "it goes like....hm....hrm..... fuck that" Best! du hadde fet stemme, virker som en ålreit fyr! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ahahahaha, "bjwanning". xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 bjwanning? Oo okei. Jeg skal spille inn senere i dag og legger ut. Liker ikke stemmen min på opptak når jeg snakker i det hele tatt. Okei, liker ikke stemmen min når jeg snakker :punktum: Men jeg syntes den er helt grei når jeg synger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Syntes det å høre min egen stemme er merkelig. Dog syntes mange jeg kjenner at jeg har en mørk (for alderen(er 14, alle tror jeg er 16-17)) og tøff (de mener at den høres ut som en råtass, kraftig type osv). Litt morro og høre folk når de sier hva de sier om stemmen min Anngående engelsken min tror alle amerikanere/briter jeg prater med at jeg er irsk, aner ikke hvorfor men... "HVA? Er du bare 14? Hadde jeg aldri trodd." *pause* "Du så og hørtes ut som en 16-åring" EDIT: applemania (eller hvordan søren det skrives^^) hadde i mine ører en normal stemme. Behagelig og grei og høre på. Smårips sin syntes jeg hørtes ut som Elin Tvedt. Funker sikkert fett om du havner i TV-bransjen. Endret 8. januar 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 AnAnAs hadde kos stemme 7664504[/snapback] Jepp 7667347[/snapback] Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har teit stemme. Jeg mumler, snakker for fort og egentlig tror jeg ikke stemmen "kler" meg. haha 7652555[/snapback] Du har ingen teit stemme! Derimot en meget søt en AnAnAs hadde kos stemme 7664504[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har en stemme som jeg må leve med resten av livet (som alle andre mennesker). Da er det like greit og kommer overens med den, i stedet for å hate den. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har ikke noe imot min egen stemme. Lagde hvertfall et lite opptakk så dere kan høre en moldenser. (Har egentlig fått høre at jeg snakker penere enn andre moldensere, så jeg sa "ikje" istede for "ikke" her, for å bli mer moldensersk! ) Forresten, skjønner ikke hvorfor jeg sa: " snakka stort sett moldenser.. ja, eller.. ikke nåkka anna egentlig" - hva annet skulle jeg snakke når jeg er født og oppvokst her? Veit ikke om jeg høres noe yngre eller eldre ut enn jeg er da.. Edit: Glemte noen ord i en setning. KristianG.wav Endret 10. januar 2007 av KristianG Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har aldri hørt noen som faktisk liker stemmen sin når de hører den selv på film eller lignende. 5024297[/snapback] Fergie says she is basically god. “I may not have the type of voice you like, but I can sing. You can’t take that away from me, ’cause singing is a gift from God, and when people say I can’t sing, it’s kind of like insulting God.” En av kildene Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 7691766[/snapback] Hvorfor vil du snakke østlending? Det er jo bare kjedelig! Moldenser er gøy Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Liker stemmen min ... akkurat passe hes og skranglete! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Stemmen min er skikkelig uvant når jeg hører den utenfor hodet mitt. Jeg har en slik raspete stemme, som er både kul og mongo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå