deaktivert443556 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Huff, jeg er ikke noe spesielt glad i min egen stemme. Det blir nok en stund før jeg søker radio-jobb. Stemmen min er litt "grøtete", samtidig som jeg snakker for fort, samtidig som jeg snakker med en noe vanskelig nordlandsdialekt. Det gjør det ikke akkurat lett for folk å forstå meg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Stemmen min høres så tynn å spinkel ut. Å hver gang jeg hopper på et hopp(med ski), og kommer litt skeivt ut hyler jeg som ei jente Liker ikke stemmen. Men det er mange som sier jeg er flink til å synge da. Endret 4. januar 2007 av Nellemann Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes jeg høres ut som en loka, trøtt dum fyr. Er merkelig dette fordi andre sier jeg har fin stemme, men jeg kan ikke fordra den selv. Hadde jeg møtt noen med min egen stemme hadde jeg helt sikkert fått latteranfall. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hater stemmen min.. Stygg, fæl og litt mørk stemme.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Her er min stemme7186547[/snapback] Jeg spår at AnAnAs får en lovende framtid i telesex-bransjen. Edit. Leifs are gone. Endret 4. januar 2007 av Kalinken Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg hater stemmen min, den er så rar og pinglete samtidig som den er mørk og veldig fjortissaktig Men så er jeg 14 og da :!: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 tenker ikke så mye over det, bortsett fra at det er litt merkelig å høre stemmen min på opptak. er ikke så mye man kan gjøre med det så det er bare å lære seg å leve med den Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Stemmen min er helt grei den, relativt mørk Eneste dumme er at jeg skarrer litt på r'en, ettersom jeg var bergensk i de første åra av livet mitt før jeg flyttet til østlandet og byttet dialekt! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er egentlig veldig fornøyd med stemmen min, det eneste jeg hater ved den, er at den er ubrukelig til synging. Som er noe jeg virkelig kunne tenke meg å gjøre Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ikke så veldig fornøyd med stemmen min når jeg tenker over det. Har liksom blitt vandt til å høre den... Stemmen min er veldig mørk :| Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Stemmen min varierer Men nå prater jeg rolig Nordlending ftw 7422124[/snapback] er du han "perfect line" fyren? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hadde lett byttet bort min veslevoksne stemme, men som sagt, er ikke så mye man kan gjøre med det.. Det betyr ikke så veldig mye heller. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Her er min stemme, jeg liker den men synes den høres litt barnslig ut. Ta dette som en oppfordring til å legge ut lydklipp av deres stemmer. 7186547[/snapback] ordentlig flyvertinne stemme Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg mumler og har mongo-stemme. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg liker ikke min stemme. Høres helt forjævlig ut på opptak.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg mumler og har mongo-stemme. 7652528[/snapback] Nei, den er hot. Jeg har teit stemme. Jeg mumler, snakker for fort og egentlig tror jeg ikke stemmen "kler" meg. haha Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har teit stemme. Jeg mumler, snakker for fort og egentlig tror jeg ikke stemmen "kler" meg. haha 7652555[/snapback] Du har søt stemme. Selv om man ikke skjønner alt som kommer fra den. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Dyp, sensuell og melankolsk er vel de 3 ordene som beskriver stemmen min best. Kom i stemmeskifte sent, men da skjedde det fort! Er vel greit fornøyd med den. Skal ordne stemmeklipp, bare jeg finner mic'en. Endret 5. januar 2007 av sigz Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ikke noe i mot stemmen min. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Her er min stemme7186547[/snapback] Jeg spår at AnAnAs får en lovende framtid i telesex-bransjen. Edit. Leifs are gone. 7645662[/snapback] ordentlig flyvertinne stemme :!: Har folk i telesexbransjen barnestemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå