Gå til innhold

Liker du din stemme?

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se der ja, perfekt værdamestemme. La oss bare håpe at du holder figuren ved like og ikke står i veien for Østfold fylke som visse NRK-metrologer gjør. :)

7380527[/snapback]

Det var som om jeg skulle sagt det selv :thumbup:

La Østfold og Øst-Europa endelig komme til sin rett ;)

Lenke til kommentar

Til å være en såpass stor og feit herremann 1,84/90kg har jeg en aldeles merkelig stemme. Når jeg blir sint eller skal rope får jeg en fislestemme. Når jeg snakker lavmælt som jeg som oftest gjør er den litt dyp. Hørte meg selv på et videooppptak fra helga og jeg kan absolutt ikke fordra stemmen min på opptak!

Lenke til kommentar
Åh, det er sexy. Bare jeg som har vært tøff og lagt ut lydopptak?  :(

7373926[/snapback]

Haha, nå er vi 2:

7374051[/snapback]

Åh herregud, jeg trekker tilbake mine tidligere uttalelser om trøndere ... NYDELIG stemme og sensuell dialekt.

smårips_eier: Jeg som trodde du hadde sånn babystemme, du hørtes jo ut som en glamourmodell. hah :w00t:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jepp, jeg er fornøyd.

Fornøyd nok til å synge duet på Skynyrds Sweet Home Alabama på karaoke-bar tre helger på rad. Jeg elsker det. :D

7374239[/snapback]

Den sangen er jo bare helt rå, da!

Lenke til kommentar
Åh herregud, jeg trekker tilbake mine tidligere uttalelser om trøndere ... NYDELIG stemme og sensuell dialekt.

7381138[/snapback]

Nuvel, jeg høres i mine øyne uendelig harry ut, selv om jeg er en såkalt fintrønder. :p

7381492[/snapback]

Rettelse; ører, man hører ikke med øynene trur jeg=)

Lenke til kommentar
Jeg nekter å tro at det er meg jeg hører når jeg hører på opptak av meg selv. JEG HØRER IKKE UT SÅNN! :(

5024554[/snapback]

hahah helt enig. jeg blir omtrent frustrert når jeg hører opptak av meg selv. flau er vel en grei beskrivelse. syns stemmen min høres myye bedre ut når jeg hører meg selv snakke, men om jeg holder for ørene så jeg hører den som andre hører den (tipper jeg ) høres den bare jævlig ut ^^

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Stemmen min er tostemmt ;). En ganske så mørk side, og en lysere (nei jeg er ikke i stemmeskifte).

Men når jeg snakker i telefonen osv så høres kun den mørke siden merkelig nok (har lagt merke til det når det er dårlig signal osv). Etter stemmeskifte for en del år siden så spurte kjentfolk hvem de snakket med da jeg tok telefonen..

7267132[/snapback]

Samme her igrunn.

Får se om jeg slenger opp et lydklipp senere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...