LarsP Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Se der ja, perfekt værdamestemme. La oss bare håpe at du holder figuren ved like og ikke står i veien for Østfold fylke som visse NRK-metrologer gjør. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Se der ja, perfekt værdamestemme. La oss bare håpe at du holder figuren ved like og ikke står i veien for Østfold fylke som visse NRK-metrologer gjør. 7380527[/snapback] Det var som om jeg skulle sagt det selv La Østfold og Øst-Europa endelig komme til sin rett Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hmm, jeg trenger virkelig å laste opp stemmen min også Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Til å være en såpass stor og feit herremann 1,84/90kg har jeg en aldeles merkelig stemme. Når jeg blir sint eller skal rope får jeg en fislestemme. Når jeg snakker lavmælt som jeg som oftest gjør er den litt dyp. Hørte meg selv på et videooppptak fra helga og jeg kan absolutt ikke fordra stemmen min på opptak! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Åh, det er sexy. Bare jeg som har vært tøff og lagt ut lydopptak? 7373926[/snapback] Haha, nå er vi 2: 7374051[/snapback] Åh herregud, jeg trekker tilbake mine tidligere uttalelser om trøndere ... NYDELIG stemme og sensuell dialekt. smårips_eier: Jeg som trodde du hadde sånn babystemme, du hørtes jo ut som en glamourmodell. hah Endret 28. november 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikke akkurat nå siden jeg har et stort kutt i tunga. Snakker som Max Mekker med en potetsekk i munnen. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tenner ikke på min egen stemme. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Åh herregud, jeg trekker tilbake mine tidligere uttalelser om trøndere ... NYDELIG stemme og sensuell dialekt. 7381138[/snapback] Nuvel, jeg høres i mine øyne uendelig harry ut, selv om jeg er en såkalt fintrønder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jepp, jeg er fornøyd. Fornøyd nok til å synge duet på Skynyrds Sweet Home Alabama på karaoke-bar tre helger på rad. Jeg elsker det. 7374239[/snapback] Den sangen er jo bare helt rå, da! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Åh herregud, jeg trekker tilbake mine tidligere uttalelser om trøndere ... NYDELIG stemme og sensuell dialekt. 7381138[/snapback] Nuvel, jeg høres i mine øyne uendelig harry ut, selv om jeg er en såkalt fintrønder. 7381492[/snapback] Rettelse; ører, man hører ikke med øynene trur jeg=) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg nekter å tro at det er meg jeg hører når jeg hører på opptak av meg selv. JEG HØRER IKKE UT SÅNN! 5024554[/snapback] hahah helt enig. jeg blir omtrent frustrert når jeg hører opptak av meg selv. flau er vel en grei beskrivelse. syns stemmen min høres myye bedre ut når jeg hører meg selv snakke, men om jeg holder for ørene så jeg hører den som andre hører den (tipper jeg ) høres den bare jævlig ut ^^ Endret 4. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Huff. Kan ikke fordra den. Frykter den er litt skrikete De fleste har vel hørt meg snakke da jeg og hartge var hoster på tg-tv? Klarer meg ganske godt når jeg skal supporte noen på telefon da, men, men. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stemmen min varierer Men nå prater jeg rolig Nordlending ftw Arinomi.MP3 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Usj. Jeg har lys stemme. Synes selv den er kvinete. Men den høres ganske bra ut i hodet mitt da, men på opptak er det helt forjævlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stemmen min er tostemmt . En ganske så mørk side, og en lysere (nei jeg er ikke i stemmeskifte). Men når jeg snakker i telefonen osv så høres kun den mørke siden merkelig nok (har lagt merke til det når det er dårlig signal osv). Etter stemmeskifte for en del år siden så spurte kjentfolk hvem de snakket med da jeg tok telefonen.. 7267132[/snapback] Samme her igrunn. Får se om jeg slenger opp et lydklipp senere. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Usj. Jeg har lys stemme. Synes selv den er kvinete. Men den høres ganske bra ut i hodet mitt da, men på opptak er det helt forjævlig. 7423290[/snapback] Legg det ut. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Helt grei stemme, men på morgen så har jeg så grov stemme att ingen hører hva jeg sier, så det blir ofte svar tilbake som "Hæ?". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Etter å ha drevet med mye film og lydprøver i det siste har jeg blitt vant til å høre min egen stemme. Kanskje jeg skal spille inn noe? Det går under vurdering. Kanskje jeg spiller inn noe. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Min stemme er en typisk kommentar-/fortellerstemme, har jeg fått høre. Hadde jeg bodd i LA kunne jeg nok tjent endel på å solgt stemmen min til filmer og sånn. Man skal ikke se bort fra at min fremtidige arbeidsplass er Lydbokforlaget. Sample kommer om ikke lenge Lenke til kommentar
Snø Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Når jeg snakker engelsk, tror folk at jeg er en flyvertinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå