Gå til innhold

Liker du din stemme?

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Stemmen min lever sitt eget liv, og går gjerne opp og ned flere oktaver når den føler for det. Hvis jeg PRØVER (eks snakker med kunder på jobben på tlf, jobber i resepsjonen etc) høres den ikke så gale ut, men når jeg ikke passer på er den et eventyr :) Var plaget av at stemmen "sprakk" før men det er mindre problematisk nå. Jeg synes ikke den høres spesielt bra ut nei. Men det er vel sånn de fleste ser på stemmen sin.

Jeg har også tidenes merkeligste stemme rett etter at jeg har våknet eller utover på natten. Slenger ut et lydklipp i morgen.

Lenke til kommentar

Stemmen min er tostemmt ;). En ganske så mørk side, og en lysere (nei jeg er ikke i stemmeskifte).

Men når jeg snakker i telefonen osv så høres kun den mørke siden merkelig nok (har lagt merke til det når det er dårlig signal osv). Etter stemmeskifte for en del år siden så spurte kjentfolk hvem de snakket med da jeg tok telefonen..

Lenke til kommentar

Hva tror dere dette merkelige fenomenet kommer fra? Er det fordi vi forventer oss at stemmen på lyd-/videoopptak skal høres eksakt ut som den vi hører i hodet?

For å gå rett på sak, så er jeg ikke helt forskjellig fra alle dere andre. Jeg syns stemmen min i hodet mitt høres ganske kul ut, men i virkeligheten er den ikke mer enn en sur fiolin ;p . Jaja.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...