Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg misliker stemmen min totalt. 7200885[/snapback] Hvorfor det? Jeg har hørt deg, jeg. 7200912[/snapback] Vet ikke hvorfor, men den er stygg. 7201977[/snapback] Den er så søt atte. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er ikke så fornøyd med stemmen min, men sånn er jo de fleste. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er fornøyd, jeg. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Stemmen min høres normal i hovudet mitt, men HATER lydopptak/Videoar det stemmen min med, fordi den er rar. Lenke til kommentar
April Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 I hodet På video Snakker veldig fort, og har en "gnålete" klang over den tror jeg, hvis det gav noe mening... Liker den ikke! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Funker irl, suger på film o.l. Slik ser jeg på min stemmiss. Endret 6. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Stemmen min lever sitt eget liv, og går gjerne opp og ned flere oktaver når den føler for det. Hvis jeg PRØVER (eks snakker med kunder på jobben på tlf, jobber i resepsjonen etc) høres den ikke så gale ut, men når jeg ikke passer på er den et eventyr Var plaget av at stemmen "sprakk" før men det er mindre problematisk nå. Jeg synes ikke den høres spesielt bra ut nei. Men det er vel sånn de fleste ser på stemmen sin. Jeg har også tidenes merkeligste stemme rett etter at jeg har våknet eller utover på natten. Slenger ut et lydklipp i morgen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Stemmen min kan være mørk, og den kan være hyggelig og behagelig Dette har jeg hørt av andre. Pluss, jeg kan etterligne moren og søsteren til Terkel i Terkel i Knipe Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har en hes stemme som jeg egentlig er fornøyd med. Helt rå om morran ... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 samme her SkyMarshall, kunne ønske jeg hadde sånn stemme hele tiden i hodet mitt syns jeg stemmen min høres ok ut, men når jeg hører opptak av noe slag så høres den tard ut... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har vel en helt normal stemme. Når jeg drikker får jeg ofte hes stemme, blir ikke akkurat lei meg. Også får jeg alltid så fin growle stemme når jeg drikker, aldri ellers Bunny sad. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Stemmen min er tostemmt . En ganske så mørk side, og en lysere (nei jeg er ikke i stemmeskifte). Men når jeg snakker i telefonen osv så høres kun den mørke siden merkelig nok (har lagt merke til det når det er dårlig signal osv). Etter stemmeskifte for en del år siden så spurte kjentfolk hvem de snakket med da jeg tok telefonen.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Liker ikke å høre meg selv Uff Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Min stemme kan være ganske lys til tider, og kanskje høres ut som en jentestemme noen ganger. Ellers er jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva tror dere dette merkelige fenomenet kommer fra? Er det fordi vi forventer oss at stemmen på lyd-/videoopptak skal høres eksakt ut som den vi hører i hodet? For å gå rett på sak, så er jeg ikke helt forskjellig fra alle dere andre. Jeg syns stemmen min i hodet mitt høres ganske kul ut, men i virkeligheten er den ikke mer enn en sur fiolin ;p . Jaja. Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Akkurat for øyeblikket har jeg en litt sånn forkjølet shabby stemme. Ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er fornøyd med stemmen min slik jeg oppfatter den når jeg snakker. Men på film\lydinnspillinger høres det jævlig ut XD Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har en ganske masete stemme til vanlig, men når jeg er ute om kvelden (trenger ikke å ha drikki) så har jeg en mer mørk og alvorlig klang på stemmen min. hmm... rart Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Akkurat for øyeblikket har jeg en litt sånn forkjølet shabby stemme. Ganske fornøyd med den. 7268344[/snapback] Åh, det er sexy. Bare jeg som har vært tøff og lagt ut lydopptak? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det kunne ha vært verre, er egentlig fornøyd med stemmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå