Gå til innhold

Liker du din stemme?


applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ikke rart han ler som en badeand da.  :roll:

7189448[/snapback]

Tja, Jan Erik Larsen ler jo som en badeand på speed, han har da kommet i stemmeskiftet for lenge siden.

7189459[/snapback]

Tenkte med tanke på bildene jeg har sett av Zeromac. Men dropp det, var ikke noe spesielt uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har en veldig rolig stemme som jeg tror høres ganske "serriøs" ut. Though "stivner" stemmen min ofte og jeg må bruke et lite *hark* før jeg snakker videre.

 

 

Om jeg er fornøyd med stemmen min vet jeg ikke. Kan ikke si jeg missliker den heller. Har mine meninger om hvordan jeg helst ville ha hørtes ut.

 

EDIT: ser det diskuteres latter også. Min latter er latterlig! :p Jeg ler som en jente. VELDIG lys latter. Blir mobbet av kompiser for den :dontgetit:

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Tror jeg har en ganske normal stemme, men likte den ikke før jeg kom i stemmeskiftet. (Fordi mange andre allerede hadde fått mørkere stemme.)

 

 

Hese stemmer på damer/jenter er ikke fint imo.

5024172[/snapback]

Hes stemme på jenter er sexy! :love:

 

Vår egen stemme høres annerledes ut for oss selv enn for andre. Vi hører stemmen vår både gjennom ørene, og gjennom skallen.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Synes det er utrolig uvant og ekkelt å høre stemmen min, utenom når jeg hører den i hodet. Tror jeg har en helt normal stemme, er ikke så flink til å synge, så kan vel si at jeg er litt misfornøyd med stemmen min :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...