Axes Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Er jo ikke rart han ler som en badeand da. Endret 31. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er jo ikke rart han ler som en badeand da. 7189448[/snapback] Tja, Jan Erik Larsen ler jo som en badeand på speed, han har da kommet i stemmeskiftet for lenge siden. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er jo ikke rart han ler som en badeand da. 7189448[/snapback] Tja, Jan Erik Larsen ler jo som en badeand på speed, han har da kommet i stemmeskiftet for lenge siden. 7189459[/snapback] Tenkte med tanke på bildene jeg har sett av Zeromac. Men dropp det, var ikke noe spesielt uansett. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg har en veldig rolig stemme som jeg tror høres ganske "serriøs" ut. Though "stivner" stemmen min ofte og jeg må bruke et lite *hark* før jeg snakker videre. Om jeg er fornøyd med stemmen min vet jeg ikke. Kan ikke si jeg missliker den heller. Har mine meninger om hvordan jeg helst ville ha hørtes ut. EDIT: ser det diskuteres latter også. Min latter er latterlig! Jeg ler som en jente. VELDIG lys latter. Blir mobbet av kompiser for den Endret 31. oktober 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
PoW Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg liker ikke min egen stemme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kommet i stemmeskifte du da? 7189422[/snapback] For det var så inmari relevant å spørre om... 7189434[/snapback] Det var det faktisk. Fælt til syting, da. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror ikke Zeromac har kommet i stemmeskifte enda, men tanke på bildene. Så han får vente og se, så kanskje han får en mørk og barsk stemme. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 synes stemmen min er helt sånn normal.. men det er jo uansett rart å høre seg selv snakke... jeg kan iallefall synge, og det er jeg veldig glad for! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 jeg kan iallefall synge, og det er jeg veldig glad for! 7189719[/snapback] Jeg vil også kunne synge. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Trenger ikke ha fin stemme for å synge bra, bare hør på Jack Black. (Og Marian Gold - Ooh, den var slem!) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Liker ikke stemmen min. Den er bare rar og teit, uten at jeg klarer forklare noe utover det. Men jeg har visst en veldig sjarmerende telefonstemme, det fikk jeg i hvert fall høre av en del kunder da jeg jobba som telefonselger (; Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Tror jeg har en ganske normal stemme, men likte den ikke før jeg kom i stemmeskiftet. (Fordi mange andre allerede hadde fått mørkere stemme.) Hese stemmer på damer/jenter er ikke fint imo. 5024172[/snapback] Hes stemme på jenter er sexy! Vår egen stemme høres annerledes ut for oss selv enn for andre. Vi hører stemmen vår både gjennom ørene, og gjennom skallen. Endret 1. november 2006 av stakan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg liker stemmen jeg selv hører inni hodet veldig godt, men min virkelige stemme høres ut som en skikkelig tett versjon av den. Ikke helt bra. Høres ut som jeg er konstant tett i nesa. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Synes det er utrolig uvant og ekkelt å høre stemmen min, utenom når jeg hører den i hodet. Tror jeg har en helt normal stemme, er ikke så flink til å synge, så kan vel si at jeg er litt misfornøyd med stemmen min Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fornøyd, jeg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Synes jeg har en ganske allright stemme. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Syntes nok jeg har en mørk stemme! Skulle nok ønske at jeg hadde litt lysere stemme! Men men Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Haha, stemmen min høres helt for jævlig ut. Direkte sagt. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg hater å høre på meg snakke på film eller hva det måtte være... Jeg syntes stemmen min er for mørk, og det høres ut som om jeg småforkjøla..Jeg skulle jerne hatt en mer "jentette" stemme. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nei, jeg liker ikke min stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå