janken Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har Adobe premiere 6, kan jeg kjøpe et hvilket som helst firewirekort som jeg kan bruke i lag med dette programmet? Hvor kan jeg få tak et billig videokamera stativ, slik som en drar ut og kan slåes sammen? Tusen takk for alle svar.. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 ja det kan du.. hvis det ikke funker, skift OS eller update det Lenke til kommentar
OverLorden Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Dumt å kjøpe Adobe Premiere, da! Uten å få det med et FW-kort, mener jeg . . . Det må ha kostet deg dyrt! Og hvorfor har du kjøpt et videoredigeringsprogram uten å ha den nødvendige HW først? Høres fishy ut . . . Lenke til kommentar
xiglet Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 herregud. Skal man ikke hjelpe folk når man kanskje skjønner at en person bruker piratkopi?? Hvem gjør ikke det, og det er lite å ha dårlig samvittighet for spør du meg. Og særlig overfor Adobe som klarer å arrestere en russer under et foredrag i USA fordi han fant en sikkerhetsfeil i dems ebook-system. Selv har jeg fått det via jobben, men det er nesten irriterende :smile: Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 14:43, OverLorden skrev:Dumt å kjøpe Adobe Premiere, da! Uten å få det med et FW-kort, mener jeg . . .Det må ha kostet deg dyrt! Og hvorfor har du kjøpt et videoredigeringsprogram uten å ha den nødvendige HW først?Høres fishy ut . . . Jeg tenkte jeg skulle sende deg en e-post, men etter at jeg så e-postadressen din betakker jeg meg. Skjønner ikke at det er mulig å bli så primitv. Du har to poster, hvorav den ene står her. Den andre posten din er akkurat like smart som e-postadressen. Lenke til kommentar
janken Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 14:43, OverLorden skrev:Dumt å kjøpe Adobe Premiere, da! Uten å få det med et FW-kort, mener jeg . . .Det må ha kostet deg dyrt! Og hvorfor har du kjøpt et videoredigeringsprogram uten å ha den nødvendige HW først?Høres fishy ut . . . Ja du mener sikkert at det er dumt å kjøpe software uten kort. For meg høres dette ut som om du beskylder meg for å bruke piratvare ! Om du ikke har noe bedre å fylle denne posten med så kan du likegjerne la være å svare.... Jeg er dritt lei sånne personer som beskylder alle andre for å drive med piratvare. Føler du deg bedre om jeg sier at det er piratvare? Er det det du vil høre? Jeg kjøpte det på en auksjon for 3500,-! Og hvorfor jeg ikke fikk med firewirekort, ja det må du nesten spørre selgern om. Det er rævnende likgyldig for meg.... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Dette kortet funker. Prisen er jo ganske hyggelig også. Kr. 298,- hos Easypc inkl. kabel. Jeg fant det via prisguiden øverst på denne siden. Bare søk i vei. Problemet er at de fleste leverandørene har ikke dette kortet på lager. De fleste opplyser at de er leveringsdyktige 5. september, men det er jo ikke så lenge til. Elkjøp fører også Firewirekort til en billig penge, men jeg fant ikke noe på hjemmesiden deres. Så ta må du ta en telefon, eller avlegge de et besøk. Husk å ta med fraktkostnadene fra en Webshop når du sammenligner prisene med f.eks. Elkjøp. På Elkjøp finner du et rikt utvalg med kamerastativer. Husk at du har 30 dagers returett, og dette gir deg dermed muligheten for å teste det, og eventuelt bytte til et annet. Ikke kjøp for billig stativ, de blir litt for raklete. Jeg er selv profesjonell tv-fotograf og bruker dette kamerahode med karbonstativ. Pris ca kr. 60.000,- Måtte bare skryte litt Les mer om Sacthler HER Lykke til forresten! [ Denne Melding var redigert av: Predecessor på 2002-08-31 20:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå