AYHJA-eier Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Kjøler min 1,4GHz T-Bird med en Taisol CGK760, men har ingen ekstra vifter i kabinettet. Dette blir tydelig altfor varmt, CPU-temp på 53grader i vanlig windows arbeid og systemtemp på rundt 50grader. Med døren på kabinettet åpen ligger CPU-tempen på rundt 45grader og systemtemp litt under 40grader. Noen som har forslag til hvor mange vifter jeg trenger, evt. hvilke og hvor de skal plasseres. Kunne tenke meg en 80mm vifte oppe bak prosessoren og en nede i front. PS: Vil ikke ha en maskin som bråker som et jetfly/en støvsuger! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Quote: On 2001-09-20 11:21, AYHJA-eier skrev:Kjøler min 1,4GHz T-Bird med en Taisol CGK760, men har ingen ekstra vifter i kabinettet. Dette blir tydelig altfor varmt, CPU-temp på 53grader i vanlig windows arbeid og systemtemp på rundt 50grader. Med døren på kabinettet åpen ligger CPU-tempen på rundt 45grader og systemtemp litt under 40grader.Noen som har forslag til hvor mange vifter jeg trenger, evt. hvilke og hvor de skal plasseres. Kunne tenke meg en 80mm vifte oppe bak prosessoren og en nede i front.PS: Vil ikke ha en maskin som bråker som et jetfly/en støvsuger! Jeg bruker 4 stk Papst 8412NGML og en 92mm av ukjent type. Jeg hadde vurdert en av følgende: 3412NGL eller 3412NGM ang. 92mm vifter. Alle er fra Microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå