Tohmy Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg skal kjøpe meg w800i og hadde veldig gjerne kjøpt den denne uka. Men det ser ut til at den er vanskelig å skaffe i oslo? Har ikke lyst til å betale 4500,- (Spaceworld og Telekiosken), men kan betale opp mot 4000,- Har vært på Siba og Elkjøp, men der hadde de ikke ulåste telefoner Er det noen som har sett denne telefonen i butikker i Oslo til en ok pris? Må som sagt være ulåst da jeg bruker Talkmore Håper noen kan hjelpe! mvh Tommy Lenke til kommentar
hallohej Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 På Elkjøp i Drammen, når jeg kjøpte min mobil, d var ikke w800i da, men jeg så de hadde w800i uten binding... veit ikke helt hvor mye den kosta. d går jo an å ha d samme nummeret og da, men hvis du vil bruke talkmore, så Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Eller så kan du kjøpe den Låst, og fjerne operatørlåsen på Gsm teknikk i Oslo for 299kr- Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Eller enda billigere hos privatpersoner som unlocker. Noen tar ned mot 100 kroner har jeg lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå