treant Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tiden er inne for DAP. Jeg og noen til, hadde tenkt til å arangere et stor LAN for 3skoler, men det er bare plass til ca 80. Lurte på om noen tips om f.eks sponsorer til nett, oppsett av flere rutere, premier osv. Det jeg har tenkt var at vi fikk nettet sponsa, og premier så klart. Til gjengjeld så skal vi vise reklamer på storskjerm og dele ut t-skjorter osv Tenkte om dere ville dele deres erfarimger med meg? konkuranser, framgangs møte på åssen man skal spørre om sponsor, sette opp ruter/switch osv....håper dere gidder å deles ideer, erfaringer og tips! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tiden er inne for DAP. Jeg og noen til, hadde tenkt til å arangere et stor LAN for 3skoler, men det er bare plass til ca 80. Lurte på om noen tips om f.eks sponsorer til nett, oppsett av flere rutere, premier osv. Det jeg har tenkt var at vi fikk nettet sponsa, og premier så klart. Til gjengjeld så skal vi vise reklamer på storskjerm og dele ut t-skjorter osv Tenkte om dere ville dele deres erfarimger med meg? konkuranser, framgangs møte på åssen man skal spørre om sponsor, sette opp ruter/switch osv....håper dere gidder å deles ideer, erfaringer og tips! 5024000[/snapback] Veldig vanskelig å få nett sponsa helt uten videre. Om du i hele tatt skal ha nett, snakk med skolen. De har sikkert en ordning med skolen om Elevnett. Lenke til kommentar
treant Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ok.....Så sjansen for å kanskje få sponsa med et utvida nett i ca 4 dager går ikke ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 No offence, men tror ikke femtenåringer er de rette folkene til å dra i land store sponsoravtaler. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det finnes nok av LAN her i landet. Min erfaring er at det er heller vanskelig å få noe mye sponsorstøtte for et så lite LAN. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Der sa du det sosohal Endret 18. oktober 2005 av improvize Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Flyttet fra Off-Topic-->Annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå