Elwiz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 "ikke gift deg med en dame før du vet åssn hu ser ut om morran" - fatter, etter ukjent antall øl Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det beste rådet jeg noen gang har fått tror jeg må være "Ikke tenk på det.." Funker stort sett veldig bra! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jaja det som skjedde, skjedde. La oss tenke på det som du ikke har gjort. Han begynner å snakke om alt mulig ille man kan gjøre. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Det er enklere å få tilgivelse, enn tillatelse." Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Det er enklere å få tilgivelse, enn tillatelse." 7424517[/snapback] Det sa mamma til meg den gangen jeg spørt om jeg kunne ta øla til pappa :!: Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vet ikke om det er det beste men morsomt er det :!: Ei jeg kjenner sa når jeg fikk noe på øyet en gang at jeg skulle gni på det andre øyet for da begynner jeg å renne på motsatt øye(det jeg hadde fått noe innpå). Da kommer en kamerat av meg med en kommentar: "Jaja...Klør du i nesa, klø deg i rompa!" Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pain is temporary, Pride is forever Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Faren min pleier å si "mañana mañana" teit spør du meg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) "Støttebenet står støtt. Ta det med ro." Status: Fikk 40kg tung jernkonstruksjon i hodet. Kul av en annen verden. 5023981[/snapback] eeh....au? (skjønner jo at det ikke er noe å le av, BTW) 5025886[/snapback] Hvis han hadde fått en 40kg jernkonstruksjon i hode, hadde han ikke merket det. Fikk en 12kgs "2-4" i hode fra 1,5 m. Fikk bare litt vondt i hode så husker jeg ikke mer, vel og merke afrikaneren på legevakta som sydde ;/ hmm.. råd.. "bruk hårvoks med god lukt, og ikke knull billige damer " Funker vel ålreit antar jeg... "Ikke gjør som alle andre " - Mamma som fant på for å ikkje kjøpe mobil til meg da jeg var 11-12 "ikke spis gul snø " - Den har alltid kommet godt med.. Endret 7. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 "Kjetting er for jenter" 10 min senere kom min 12 tonns Scania skliende bakover mot meg mens vi losset av på en liten bratt, fjellvei. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 "Ikke spis gul snø." :lol: Daniel 7392608[/snapback] Det kan jo være øl? 7410952[/snapback] Spis gul snø, da. Daniel Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 "Don't be a fool, stay in school!" Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Som regel og som oftest så gjør folk det stikk motsattet av det de får råd om.hehe.. Tror nesten det beste rådet jeg fikk en gang av en venninne da jeg var på byn da en fyr ga meg en på trynet..Da sier hun..Nei..ikke slå igjen.ikke synk ned på hans nivå...Glad jeg hørte på hun..jeg hadde ødelagt trynet på han hvis hun ikke var der.. Endret 8. desember 2006 av Scortech Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Som regel og som oftest så gjør folk det stikk motsattet av det de får råd om.hehe.. Tror nesten det beste rådet jeg fikk en gang av en venninne da jeg var på byn da en fyr ga meg en på trynet..Da sier hun..Nei..ikke slå igjen.ikke synk ned på hans nivå...Glad jeg hørte på hun..jeg hadde ødelagt trynet på han hvis hun ikke var der.. 7455087[/snapback] Håper du fikk noe ut av hu, ellers er det jo ikke noe vits ? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Håper du fikk noe ut av hu, ellers er det jo ikke noe vits ? hva mener du? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 It`s Better To Burn Out Than To Fade Away, kjent sagn, som bestefar sa da jeg vurderte å kjøpe meg Porsche Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen sa "gå å heng deg", jeg gjorde som han sa og overlevde Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen sa "gå å heng deg", jeg gjorde som han sa og overlevde 7456839[/snapback] hehe.. Som mange sier.."dra til helvete" da sier jeg bare som det er.. Jeg har vært der..i mange år..Men klarte å komme meg opp igjen til overflaten.. Jeg hater varme steder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå