Gamlemor Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 "Spis den gule snøen, det KAN være øl!" Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 "Stol aldri på en levende sjel, en etter en vil de alle dolke deg i ryggen" So far, so true Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du lærer ikke noen og kjenne, før du sender regning til de. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jada, den greina er trygg Endte med ryggsmerter etter et bumpete fall ned fra toppen av epletreet. Alt på grunn av beskjæring. (Epletreet er ikke et sånt lite et ) 5038739[/snapback] "Nothing inspires forgiveness quite like revenge." Hogg ned det fordømte treet Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 "Ikke stol på hvem som helst, og slutt å vær så dumsnill" Ting ble bedre etter jeg fulgte det rådet vet jeg.. Det andre er kansje ikke et råd, men bare bra sagt: "Når ting er på sitt værste, blir det ikke værre" Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sats på skolen : ) kjett men smart.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ikke gi opp henne! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fra filmen buddy; "Noen ganger må du bare slippe keepern og angripe med begge henda" Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fra filmen buddy; "Noen ganger må du bare slippe keepern og angripe med begge henda" Den var bra! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 "Gi opp gutter som ser ut som Brad Pitt" Brant meg litt helgen, ja ... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det finnes alltid flere fisk i havet. Ta det med ro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Livet er ikke over før det er over, og alle har sin tid. I mellomtiden er du fri til å gjøre det du vil. Meg selv, og funker fint Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Gi opp gutter som ser ut som Brad Pitt" Brant meg litt helgen, ja ... 7373933[/snapback] eyh, det er ingenting galt med oss Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, liker det med "There is plenty more fish in the sea" ja Hjalp meg veldig sist gang jeg hadde kjærlighetssorg. Tanken på at det finnes no ENDA bedre der ute fikk meg fort ut av transen. For et par år siden levde jeg også mye etter mottoet "You Live You Learn" som er en sang av Alannis Morisette. Bare den tankegangen at uansett hva du gjør her i livet, så tar du lærdom av det, og det kan være nyttig, syntes jeg er god. Har brukt den mange ganger når fornuften har ville hatt meg til å gjøre noe annet "Du skal gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg" også er et virkelig gullkorn. Hvis du i tillegg klarer å slutte å tenke sånn "hvorfor skal jeg gjøre det når ingen andre gjør det?" så er det ganske effektivt. For faktum er at folk gjør faktisk tilbake det du gjør med dem dersom de liker det "Drikk ett glass vann motsatt vei for å bli kvitt hikke" Ja, dette har hjulpet meg utallige ganger. Vet ikke om det bare er på meg det funker, men det funker utrolig fett! Fyll et halvfullt melkeglass med vann, len deg over vasken, og drikk det feil vei. Altså, du skal drikke av den kanten som er lengst vekk fra deg, og glasset møter overleppa. Blir litt gris, men du blir kvitt hikken. "Man må ikke alltid ha alle svara, man må bare stille de riktige spørsmåla". Dette rådet fikk jeg av en veninne da en annnen vinne hadde store problemer i livet. Og det er så sinnsykt sant også. Denne veninnen jeg snakker om hadde bl.a. anoreksi og div andre psykiske problemer som nå kom for en dag, og den første reaksjonen er jo å prøve å hjelpe henne med løsninger på disse problemene. Men, neida, det er faktisk ikke du som skal finne løsningene. De skal hun gjøre selv. Du må bare stille spørsmålene slik at hun klarer å finne de Dessuten så hjelper du henne til å få pratet ut og til å lufte tankene sine. Det skal også sies at de fleste liker å snakke om seg selv, så man scorer noen sosiale poeng der også. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ærlighet varer aldri lengst. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 *peke nederst i signatur* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Hold deg unna kvinnfolk og dop... Begge er farlige." If only I'd listened Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) " Ikke spis den gule snøen".... 5037249[/snapback] Frank Zappa 5038675[/snapback] Elendig råd. Jeg spiser den alltid. Kan jo være øl. "Man må ikke handle ut i fra hvordan verden burde være, men hvordan den er." Vet ikke hvor jeg har det fra, men det er et bra råd. Typisk Machiavelli å si noe sånt dog, kanskje det er han, hvem vet. Endret 28. november 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mitt beste tips er ironisk nok. Marius, du er alt for snill. Slutt med det Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 "Gi opp gutter som ser ut som Brad Pitt" Brant meg litt helgen, ja ... 7373933[/snapback] eyh, det er ingenting galt med oss 7374012[/snapback] Det er det, behandler oss som prinsesser den ene dagen og aids den neste ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå