applemania Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Mitt fikk jeg av bestevenninnen min da jeg følte at hele verden skulle fallet i hodet mitt: "For hvert problem, finnes det ti løsninger. Du må bare lete etter dem." Det hjalp meg virkelig til å prøve å finne løsninger på ting istedenfor å bare gi opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 "Støttebenet står støtt. Ta det med ro." Status: Fikk 40kg tung jernkonstruksjon i hodet. Kul av en annen verden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) "Prøv i hvertfall" Om jeg bare hadde greid å følge rådet fult ut.... =/ Endret 18. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hold kjeft, ellers slår jeg. Jeg holdt kjeft, og han slo ikke. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 "Kast HE i cave!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 "Bruk gummi" hehe neida.. vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gjør det mot andre, som du vil at de skal gjøre mot deg. Funker. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fra min far for ca 1/2 år siden: Nei herregud, jeg er glad du ikke ble døpt, hvorfor i h****** skal du konfirmere deg i kirka? Nei, drit i det tullet, konfirmer deg borgerlig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg snakka med en junkie på bussholdeplassen i dag, han gav meg 2 gode råd : 1) Alltid vær gavmild 2) Aldri bruke kondom Det værste er at det ikke er kødd. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Oversatt så mente han prøv å bli seksuelt smittet av en junkie? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fikk beskjed av onkelen min på konfirmasjonen min om at jeg alltid måtte ha noe i glasset. Funker fint på fest dette... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Oversatt så mente han prøv å bli seksuelt smittet av en junkie? 5025000[/snapback] Veel, han var ikke akkurat junkie, heller halv-junkie. Han hadde mentale problemer, og fikk sløvende medisiner annenhver uke. Han jobbet i en vernet bedrift og tjente 30 kroner dagen. Så han var litt semi-junkie Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Edit:Leste feil.. Beste rådet må være.. ''Ikke bry deg om henne'' Endret 18. oktober 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 "Klarer du ikke å gjennomføre det du holder på med, hold på med noe annet!" Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ta heller den vanskelige veien, enn den lette veien. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 "Støttebenet står støtt. Ta det med ro." Status: Fikk 40kg tung jernkonstruksjon i hodet. Kul av en annen verden. 5023981[/snapback] eeh....au? (skjønner jo at det ikke er noe å le av, BTW) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det beste rådet jeg har fått, fikk jeg av søstra mi i konfirmasjonen, og det er et dikt av Hugo Prather: Å le er å risikere å bli tatt for å være dumÅ gråte er å risikere å bli oppfattet som sentimental. Å komme en annen i møte er å risikere å bli involvert. Å vise følelser er å risikere å blottlegge sitt egentlige jeg. Å vise uttrykk for sine ideer, sine drømmer er å risikere å tape ansikt. Å gi kjærlighet er å risikere og ikke få noe igjen. Å leve er å risikere å dø. Å håpe er å risikere fortvilelse. Men du må risikere noe...... for den største faren i ditt liv er å ikke risikere. Den personen som ikke risikerer noe..... gjør ingenting, har ingen ting, er ingen ting. Han kan kanskje unngå lidelse, men han kan rett og slett ikke.... forandre seg, føle, vokse, elske, leve. Lenket til sine holdninger er han en slave, han har forspilt friheten. Bare en person som risikerer er fri. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 "nei da, trenger ikke sikre stigen. Skal jo bare opp å skru ifra klemma" Vel det var 2-ukers sykemeldiing. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 "Det er ikke innpakningen som teller!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Filmen Heat: Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner. Kynisk, ikke sant? Jeg elsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå