TroNyX Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Har nettopp kjøpt ny maskin... Har en AMD XP 1800+ men en gladiac vifte som skulle ta AMD XP 1800+, men maskinen holder en temperatur på ca 55-60 grader hele tia.. Er dette normalt? Hvor langt kan jeg gå før at jeg burde gjøre noe drastisk, å hva budre gjøres? Har ögså hørt at cpuen blir ustabil når temeraturen blir stor, hvor stor? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Litt info her..; Hjelp! Prossesoren min er på 58 grader Mange bra tips nedover i denne tråden..; Prosessoren er varm!!!! Det er ingen forferdelig temperatur, men som sagt kan du sjekke linkene over. Mange gode tips for å senke temperaturen litt. Trenger du flere svar så kan du jo søke litt i forumet. Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har XP2500+ på NF7-S (SUPERT klokkekort), kjører cpuen på 2.5GHZ nå uten med luftekjøling .. idler på 60grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå