Mith Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Som titelen sier, er det noen som har sett The Art of Deception i en norsk nettbutikk? Har den på thinkgeek.com, men porto fra usa utgår Trenger ikke være norsk nettbutikk når jeg tenker meg om, nordisk holder En siste ting, den må være på engelsk... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kjøpte den på Berge * Libris i Kristiansand, mulig de sender den hvis du ringer rundt i Libris butikkene. Jeg kjøpte den for halvannet år siden, så jeg vet ikke om den finnes lengre. Ganske god bok egentlig, lærerik og mange gode teorier. Noen kjempesvindler blir du nok ikke, men litt ekstra oppmerksom blir du nok. Men egentlig trenger du ikke en bok for å lære deg å lese folk... Det er kjempegøy å sitte på bussen og studere folk, og du finner nøyaktig ut hvem de er, hva de gjør og hvordan de har det. Mvh. Morten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Den selges for 7,49£ på Play.com Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå