eikum Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei! Skal kjøpe meg NGT SHDSL 2000 (2312/2312 Kbps). Men jeg vet at du ikke må bo så og så lang fra sentralene før singnalene blir dårlig.. Etter det NGT sier til meg bor jeg 2193 M fra sentralene. Så mitt spørsmål er om noen vet om jeg kan få den linjen jeg har bestilt ? Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Her er fasiten din, tør du trykke ? Lenke til kommentar
steveak Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bare husk at det er mye som påvirker hastigheten, kabling, tykkelse på kabel etc.etc. Var nesten sikker på jeg i alle fall kunne få 1mbit SHDSL (selv om kapaks sa nei), men dengang ei. Funket kun på inn, uthastigheten gikk ned til modemhastighet... Er rundt 3km fra sentral. Så da ble jeg værende på 512 SHDSL. Greit nok det. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Her er fasiten din, tør du trykke ? 5025313[/snapback] Var så vidt jeg turte å trykke.. Men etter det jeg kan lese der kan jeg få Full hastighet ? Eller har jeg bomma? Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ja, om ikke sentralen har noe bug's eller lavt budsjett kabler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå