Talker Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg må få meg en ny brannmur nå. Har bare vært kluss. Så hva mener dere er den beste brannmuren? Er ikke så farlig om den koster penger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg vil definitivt anbefale Outpost Firewall PRO sitter med denne selv. Har akkurat kommet en ny version 3.0 denne har bla antispyware scanner innebygd, skal visst nok være basert på Microsoft AntiSpyware sin motor. Brannmuren er stabil, bruker lite resusser, har masse sikkerhets features som du kan tweeke og konfigurere som du selv vil. Denne brannmuren er glimrende sammen med NOD32, med tanke på sikkerhet og ressursbruk. Anbefales! Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du vil ha noe som er gratis, anbefales Zone Alarm på det sterkeste. Utrolig bra firewall. Du kan også betale for pro å få med flere funksjoner som antivirus. osv. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Zonealarm fungerer dårlig med dc++. Da er Sygate brannmuren bedre. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Anbefaler og Sygate brannmuren. Hadde sen del problemer med ZA. Kræsja når du starta spill første gangen og sånt. Måtte restarte og legge til spillet i ALlowed lista manuelt. Palgsomt Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Anbefaler og Sygate brannmuren. Hadde sen del problemer med ZA. Kræsja når du starta spill første gangen og sånt. Måtte restarte og legge til spillet i ALlowed lista manuelt. Palgsomt 5027453[/snapback] Vet hva du mener, tror det problemet er fikset i den nyeste vers. Men, det kan godt hende Sugate er bedre har ikke prøvd den. Gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå