Geimst Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Når jeg spiller CS eller andre spill så er det sånn at når jeg skal gå og trykker 1 gang så går den flere ganger.. noen som vet hvordan man blir kvitt dette? Problemet er løst! Endret 23. oktober 2005 av Geimst Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe.. nei, det funker normalt till vanlig bruk Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Trege taster er deaktivert, så det er ikke det Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Har funnet feilen... Wireless Tastatur SUCKE! Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jepp. HELT enig. Selv bytta jeg ut mitt trådløse tasatur etter 2-3 uker. har hatt endel tastatur etter det, men nå har jeg et gammel Compaq tastatur uten Windows tast. Kjempe tastatur Har aldri hatt så bra tastatur før. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er uenig der gitt. Har hatt et Logitech Cordless Desktop Comfort i to år snart. Har ALDRI hatt noen problemer what so ever! Hvis du tar med deg tastaturet to meter unna, og ikke klar luftvei, klart tastene oppfører seg rart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå