gustav Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Dette melder DAGBLADET Konserten med det trondheimsbaserte bandet Jimbo Jones i Harstad fredag bød på mer spektakulært scenenshow enn enkelte i publikum ønsket. Har selv ikke hørt (eller sett) bandet. Endret 18. oktober 2005 av gustav Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 - Saken var at noen gutter helt foran scenen hadde tatt av seg på overkroppen, og en av disse igjen valgte å hoppe opp på scenen og selv ta av seg buksa. Og deretter ga vokalisten publikummeren noe som kunne minne om munnsex Hadde ikkje gått på ein konsert med det bandet om dei betalte meg for det. PR-kåt er han nok ja. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bra at noen tar opp fakkelen etter Rock Bitch. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Det sto jo i artikkelen at de utførte "noe som lignet på oralsex". Ærlig talt, er det noe å fyre seg opp over? Nord-Norge har mye rar humor "søringer" ikke skjønner (jeg er derfra selv), og det tok litt ekstra av på scenen. De hadde ikke sex fysisk, de bare simulerte det. Nordnorsk humor kan virke homoerotisk ladet til tider, men jeg kjenner da pokker så mange Oslo-folk som har helt syk homoerotisk humor, og det er bare moro. Det er ikke sånn at vi sitter og onanerer sammen for det. Når synthisten i Rammstein står foran vokalisten og blir "tatt bakfra" av en gigantisk syntetisk penis, mens han messer "BUCK DICH" og spruter litervis med melk ut over publikum som klimaks, da klager liksom ingen. Dere lager storm i et vannglass. Bandet er et moroband på linje med Luxus Leverpostei. Nuff said? Endret 18. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bra at noen tar opp fakkelen etter Rock Bitch. 5023702[/snapback] Skulle akkurat til å nevne jentene! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jimbo Jones er phett Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hehe, det er moro å lese sånne ting som dette. Men tviler på at jeg hadde likt så mye å se en kar ta tissen til i munnen. Hadde nok vært ekkelt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror det står at han faktisk har oralsex med en mann der, så ja rimelig sterke saker. Og skjønner ikke helt meningen om at man skal kle av seg når man spiller musikk... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror det står at han faktisk har oralsex med en mann der, så ja rimelig sterke saker. Og skjønner ikke helt meningen om at man skal kle av seg når man spiller musikk... 5024510[/snapback] Tenk så varmt det må være på scenen, da! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hørtes ut som en fet konsert. Lenke til kommentar
Golky Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Til han som nevnte rammstein... Det showet er døds kult haha ler hver gang jeg tenker på det... Begynte å rote med quote greiene så sorry for rotete post Endret 18. oktober 2005 av Golky Lenke til kommentar
Stian-G Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Rammstein live in Berlin Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 vi har jimbo jones plakat i klasserommet vårt <333 Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jimbo Jones alias "Skinkerytter"?Hvis du syns det er morsomt med liksom oralsex mellom to gutter på scenen,så har du en "tvilsom" humor. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det sto jo i artikkelen at de utførte "noe som lignet på oralsex". Ærlig talt, er det noe å fyre seg opp over? Nord-Norge har mye rar humor "søringer" ikke skjønner (jeg er derfra selv), og det tok litt ekstra av på scenen. De hadde ikke sex fysisk, de bare simulerte det. Nordnorsk humor kan virke homoerotisk ladet til tider, men jeg kjenner da pokker så mange Oslo-folk som har helt syk homoerotisk humor, og det er bare moro. Det er ikke sånn at vi sitter og onanerer sammen for det. Når synthisten i Rammstein står foran vokalisten og blir "tatt bakfra" av en gigantisk syntetisk penis, mens han messer "BUCK DICH" og spruter litervis med melk ut over publikum som klimaks, da klager liksom ingen. Dere lager storm i et vannglass. Bandet er et moroband på linje med Luxus Leverpostei. Nuff said? 5023746[/snapback] Vel... Nå leste jeg jo at han faktisk puttet pikken i kjeften. Et stykke fra systentiske peniser og melk dette her. Må vel ha vært speedet eller noe. Om dette er typisk nordnorsk humor, så er jeg glad jeg aldri har vært lenger nord enn Sogn & Fjordane. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Skikkelig sjokkerende dette. Førstesideoppslag i Harstad Tidene! Andresidestoffet var: Prisras på Kanebogen Senter Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 -.- Ikke helt min type konsert... FYSJ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå