Gå til innhold

Epostadresse allerede i bruk?


Anbefalte innlegg

Etter forumoppgraderingen har jeg ikke fått epost om nye innlegg. Hakke tenkt så mye på det før jeg idag kikka i Kontrollpanelet, hvor det står:" Din epost-adresse har blitt forandret fordi den ble brukt av en annen konto." Men det er den samme adressa jeg har hatt hele tiden. :dontgetit: Jeg kan ikke endre adressa selv, for da får jeg bare beskjed om at den er i bruk. Hva har skjedd, og hva kan jeg gjøre for å fikse det?

 

Og jeg beklager hvis dette er tatt opp og løsningen fins et sted. Prøvde å søke men jeg fant det ikke noen andre steder... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukeren Ulgen og din brukerkonto prøver tydeligvis å dele samme e-postadresse, men vi tillater ikke flere registrasjoner på samme e-postadresse. På en eller annen morsom måte så har derfor din e-postadresse blitt endret til noe merkverdig. Har du en alternativ e-postadresse som jeg kan endre den til? Om du er ukomfortabel med å legge den ut her, kan du sende den på PM istedenfor.

Lenke til kommentar

:!: Ikke at jeg på noen måte kan bevise det, men Ulgen var en konto som jeg selv har prøvd å registrere. Litt usikker på hvem jeg registrerte først (tror det var denne), og så skifta jeg nick (til Ulgen; bruker det alle andre steder, f.eks. forumet til mobile-review, på Steam og Counter Strike...), men fikk ikke registrert meg ordentlig, pga at denne konto'n satt på emailadressa allerede. Så måtte jeg gå tilbake til denne konto'n istedet. Men så har den visst klart å registrere adressa likevel. Pussig det ikke har vært noe trøbbel før dette.

 

Så Ulgen har vært ganske uaktiv for å si det sånn. Du kan jo se selv hvor mye jeg/Ulgen har postet... ;) Noen sjangs for at du kan sette en grumseadresse på Ulgen istedet og gi meg tilbake min egen? Hvis du ikke tror på story'n min, så forstår jeg det, men trust me, Ulgen kommer ikke til å begynne å klage på at mailen ikke virker. Men det gjør jeg... Og én av kontoene må ha en grumsemail, hvorfor ikke Ulgen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...