Skogli Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 tulling. Skal se om jeg finner det inlegger der du krevde farge... Men nå tar jeg natten. Skal se på det i morgen. Natta Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg krevde farge ja, på side 6 elns. Tulling selv! (du brukte ikke som antyder at man tuller såå..) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) toillkåppan <3 Meld meg på! edit: nei, eller ikke. klarer ikke holde ut en dag uansett så. Endret 24. oktober 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 kan jeg få en helt sinnsyk irriterende farge som er vond å lese? Fargene bestemmer du selv, men det skal være stygt å ekkelt å se på Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) hehe, skal se hva jeg får til Torswin Kom ann da Geedoo EDIT: Håper du er fornøyd Torswin Endret 24. oktober 2005 av askogli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 begynner å tenke om jeg faktisk klarer å holde meg nå som julebrusen er kommet inn i butikkene... neinei, må ikke tenke sånn. Får heller hamstre opp masse liter julebrus så pempe i meg som en annen tulling den 1. desember forresten, fargene på de 3 første bokstavene var fine de. Nå var det bare å dekke "swin" også. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 OMG! Det har vi ikke tenkt på! Julebrus Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Dekket jeg ikke hele navnet da? Julebrusen kan du ha som en belønning Skal ha en jævlig julegris og en julebrus som belønning, trur jeg Samt at jeg har planer om å begynne å trene Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 begynner og lure på om jeg skal trekke meg.... tror ikke jeg klarer å stå imot godteri og -brus presse Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 det er fortsatt lov med Sex? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) uff, har så lyst på Julebrus nå! Skulle ønske jeg å kunne trene, men har føtter som er helt ødelagt etter 15 år med ekstrem plattfot.. Knærne og hoftene mine tåler ingenting før de blir betent jeg ser ikke at navnet mitt er dekket iallefall la opp et screen så du fikk se. EDIT: Earth657, regner med det siden det er en form for trening Endret 24. oktober 2005 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 eeeeehhh, en uke uten cola...ehm nei takk...da dør jeg.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Torswin:Du kan jo trene litt andre ting da.. Har en mild sort for akilles betennelse selv, gjør sinnsykt vondt å springe... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 begynner og lure på om jeg skal trekke meg....tror ikke jeg klarer å stå imot godteri og -brus presse Joda, du kan klare det. det er fortsatt lov med Sex? Jada uff, har så lyst på Julebrus nå! Skulle ønske jeg å kunne trene, men har føtter som er helt ødelagt etter 15 år med ekstrem plattfot.. Knærne og hoftene mine tåler ingenting før de blir betent :sad: jeg ser ikke at navnet mitt er dekket iallefall :sad: la opp et screen så du fikk se. EDIT: Earth657, regner med det siden det er en form for trening wink.gif På min konto ser jeg at de 2 siste bokstavene er dekket, jeg legger opp et bilde eeeeehhh, en uke uten cola...ehm nei takk...da dør jeg.. no.gif :sad: :harhar: Hehe, du kan jo drikke: Coca-Cola Light og Pepsi MAX f. eks. Torswin:Du kan jo trene litt andre ting da..Har en mild sort for akilles betennelse selv, gjør sinnsykt vondt å springe... Uff da... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Får jeg og bli med? Artig å sette seg selv på prøve . Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Seian, jeg skriver deg på Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 New Energy, skal den være lov? Fleskepannekaker? Lasagne? Pølse i brød? Hva sier folket? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 New Energy, skal den være lov? Hva sier folket? 5072776[/snapback] New Energy er jo sjokolade da... Lenke til kommentar
lasus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Selfølgeli skal alt det vere lov !! spessielt new energy og lasagne Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Mener new energy burde være forbudt, det er jo sjokolade. Men de tre andre tingene burde være lov, siden det er middag. Det er vel bare det å holde ut, uten godteri, som er meningen? Skal hamburger og slikt være forbudt kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå