Gå til innhold

Greier du å holde ut en måned? Vol. 2


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Torswin: Det ble ikke lett når man hadde lagt til seg vaner på forhånd

 

Torswin: Nå, var det lett? Hehe. Har merket det selv. Men at lettbrus gir deg kreft er da pølsevev og fanteri? Hvilken pizza var det forresten?

 

 

Var en hjemmelaga pizza med masse grøntfôr på. Er det eneste jeg har lært å lage i heimkunnskap :w00t: Synes det var lett sånn sett, har egentlig levd på vann og 1-2 skive brød om dagen siden sommerferien, men mamma måtte dra bort så jeg og pappa var alene hjemme, og han hadde kommen hjem fra jobb og ville ha mat. Måtte lage pizzaen, mens han skulle sørge for brusen -.-

 

er så sliten nå etter skolen at jeg har ikke peiling på hva jeg egentlig skrev :p men skal fortsette for meg selv uten å få dårlig samvittighet når jeg skal kose meg litt.

 

Det kreft tingen har han lest om i avisene at det som skal være isteden for sukker er kreftfremkallende og blablabla. Synes det er rart at folk egentlig lever i det hele tatt, alt er jo skadelig.. :hmm:

Lenke til kommentar

Jaja... snuser for harde livet og drikker vann/FUN light for harde livet her for å ikke bli fristet til å spise digg :p At det står 12 tomme cola bokser og 5 flasker ved siden av pcen som jeg drakk opp før vi begynnte hjelper ikke noe særlig heller :p Menmen... still holding on :thumbup:

Lenke til kommentar
Men hvor kan jeg melde meg på da?

5120554[/snapback]

Vennligst vent på bekreftelse......

søker i databasen....... ......

 

Søket fant:

" Alle plasser er bestilt "

" Ledige plasser ved neste runde av "Greier du å holde ut en måned""

" Forhåndsbestilling forelåbig ikke tillat "

 

 

:)

 

EDIT: Klarer folket som er igjen å holde seg? nesten 24 timer siden noe ble postet her :ermm:

 

Vil ha rapporter! Hehe

Endret av askogli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...