Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 mange som har droppet... synes det er lett jeg :) Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ikke sjangs i helvete om jeg klarer meg i en måned uten røyk og godteri... o.O Må nok skuffe dere... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Var kake lov eller ikke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 kake i selskap var lov hvis nød Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Burde ikke være lov i drikke kaffi heller Da tror jeg vi skulle få se frustrert norsk ungdom :!: Lenke til kommentar
Sernik Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 datt ut jeg og.. film kveld med kompisene, glemte meg ut og drakk julebrus.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kan jeg melde meg på litt seint? Kan jo bare ta et par dager ekstra i desember Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 #¤!" !¤ !!#%!%% !#! im out! Ba pappa om å kjøpe pepsi max til pizzaen idag, men neeida "lettbrus er usundt, det gir deg kreft" når jeg allerede hadde drukket et glass. !"%!% !"¤! så ikke flaska før etterpå! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hadde bursdagselskap her i sted, jeg spiste bare 2-3 kakestykker, og drakk lett-is-te Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hææ! Datt lasus ut? Hehe. Jaja, då får jeg skrive deg opp. Kjørte forresten forbi Etne i dag Torswin: Det ble ikke lett når man hadde lagt til seg vaner på forhånd Unyttig: Var du innmeld da? Hmm Røyk er jo lovt Tonio: Kake er egentlig neimat men når du er i selskap så synest jeg at det uhøffelig å si nei til kake Aspstein: Da trur jeg ingen hadde blitt med xGerryx: Disse forbannande filmkveldene Jeg og datt ut på grunn av dem…. -Mitrhrandir- : Dessverre, jeg har satt strek for påmelding, men du kan få plass neste gang, tenker meg at vi starter 1. jan…. Eller noe sånt….Eller en liten juleslanking før den store ribben Torswin: Nå, var det lett? Hehe. Har merket det selv. Men at lettbrus gir deg kreft er da pølsevev og fanteri? Hvilken pizza var det forresten? Ka1ser: Du er tilgitt Det er jo lov til å spise kake i selskap, vertfall så lite som du gjorde FEILMELDING: "Du har for mange smylier med i inlegget, reduser antallet" Forbanna drit Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Youghurt er ikke usunt. det er kjempesunt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 PepsiCo: Ikke etter hva jeg har blitt fortalt... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Var hos en kamerat fra i går til i dag, alt vi gjorde var å se på film, ete og sove. Klart jeg røyk, røyk på kinoen før jeg dro til ham til og med Selv om jeg er ute så skal jeg fortsatt holde meg etter dette. BTW: enten er jeg blind, eller så har ikke denne tråden en avhopperliste... Endret 6. november 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du hadde ikke holdt deg den attende/nittende uansett du. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Var hos en kamerat fra i går til i dag, alt vi gjorde var å se på film, ete og sove. Klart jeg røyk, røyk på kinoen før jeg dro til ham til og med Selv om jeg er ute så skal jeg fortsatt holde meg etter dette. BTW: enten er jeg blind, eller så har ikke denne tråden en avhopperliste... 5115129[/snapback] Røyk er jo lovt.... Sist jeg leste i reglene vertfall, eller er det jeg som må skaffe meg briller? Avhopperliste? Hva skal vi med det? @kd hoppa av før det starta... "Slettet" bare han fra listen jeg da Kan jo skrive f.eks. "HOPPET AV 5/11-05" Eller noe sånt.... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Han røyk, ikke røyka, men røyk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du hadde ikke holdt deg den attende/nittende uansett du. 5115141[/snapback] Vi får se på det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du hadde ikke holdt deg den attende/nittende uansett du. 5115141[/snapback] Vi får se på det 5115217[/snapback] I'll be watching ---- Ananasbrusen skal jeg forsåvidt vente med til jul med å drikke også. uff, stusselig Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Han røyk, ikke røyka, men røyk. 5115197[/snapback] *krype under dynen i skam* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 holder flott ut. hadde litt lyst på sjokolade i går men det spiste jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå