Gå til innhold

Greier du å holde ut en måned? Vol. 2


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

#¤!" !¤ !!#%!%% !#! im out! :cry: Ba pappa om å kjøpe pepsi max til pizzaen idag, men neeida "lettbrus er usundt, det gir deg kreft" når jeg allerede hadde drukket et glass. !"%!% !"¤! så ikke flaska før etterpå! :(

Lenke til kommentar

Hææ! Datt lasus ut? :tease: Hehe. Jaja, då får jeg skrive deg opp. Kjørte forresten forbi Etne i dag ;)

 

Torswin: Det ble ikke lett når man hadde lagt til seg vaner på forhånd

 

Unyttig: Var du innmeld da? Hmm :hmm: Røyk er jo lovt

 

Tonio: Kake er egentlig neimat men når du er i selskap så synest jeg at det uhøffelig å si nei til kake

 

Aspstein: Da trur jeg ingen hadde blitt med :whistle:

 

xGerryx: Disse forbannande filmkveldene :tease: Jeg og datt ut på grunn av dem….

 

-Mitrhrandir- : Dessverre, jeg har satt strek for påmelding, men du kan få plass neste gang, tenker meg at vi starter 1. jan…. Eller noe sånt….Eller en liten juleslanking før den store ribben :whistle:

 

Torswin: Nå, var det lett? Hehe. Har merket det selv. Men at lettbrus gir deg kreft er da pølsevev og fanteri? Hvilken pizza var det forresten?

 

Ka1ser: Du er tilgitt :) Det er jo lov til å spise kake i selskap, vertfall så lite som du gjorde :)

 

 

 

FEILMELDING: "Du har for mange smylier med i inlegget, reduser antallet" Forbanna drit :mad:

Lenke til kommentar

Var hos en kamerat fra i går til i dag, alt vi gjorde var å se på film, ete og sove.

 

Klart jeg røyk, røyk på kinoen før jeg dro til ham til og med :D

 

Selv om jeg er ute så skal jeg fortsatt holde meg etter dette.

 

 

BTW: enten er jeg blind, eller så har ikke denne tråden en avhopperliste...

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Var hos en kamerat fra i går til i dag, alt vi gjorde var å se på film, ete og sove.

 

Klart jeg røyk, røyk på kinoen før jeg dro til ham til og med  :D

 

Selv om jeg er ute så skal jeg fortsatt holde meg etter dette.

 

 

BTW: enten er jeg blind, eller så har ikke denne tråden en avhopperliste...

5115129[/snapback]

Røyk er jo lovt.... Sist jeg leste i reglene vertfall, eller er det jeg som må skaffe meg briller?

 

Avhopperliste? Hva skal vi med det? @kd hoppa av før det starta... "Slettet" bare han fra listen jeg da :innocent:

 

Kan jo skrive f.eks. "HOPPET AV 5/11-05" Eller noe sånt.... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...