Gå til innhold

Greier du å holde ut en måned? Vol. 2


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, virker litt forskrudd dette opplegget. Sukker er nødvendig for at kroppen skal fungere. Jeg syns at godteri generelt, brus og annet skit vi ikke trenger i hverdagen, burde være forbudt (litt rotete setning :hmm:)

5095845[/snapback]

 

what he said!

 

Forby heller lettbrus som er mye dårligere for kroppen, litt sukker må man ha!

 

EDIT: Ja vet at dette ikke er en "bli sunnere klubb" men "Greier du å holde ut en måned"..

Det er da ikke så vanskelig å holde seg borte fra vanlig brus hvis man kan drikke lettbrus..

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar

Det finnes forresten mange, sunnere, alternativer til brus/lettbrus som også inneholder sukker, 1 av dem er faktisk lov: Juice. Ellers har man yoghurt, som det ikke er sagt noe om etc.

 

Men, skal jeg pirke på noe som Askogli har gjort litt "feil" er reglene. La reglene være, og si at alt som ikke står i reglene, er lov. Ikke lag regler etter hvert som folk spør.

Lenke til kommentar

Unnskyld så meget Tonio... Var litt stresset i staf... :no: Skal "hukke" deg på igjen

 

The_Darkness: Det skal ikke være enkelt...

 

Kvammis: Hmm, du har et poeng der...

 

 

Skal vi bare stenge ned hele driten? Er det det dere vil? Jeg synest reglene er ganske klare... Vi har ting vi skal holde oss unna. Kanskje vi kan diksutere reglene litt bedre og starte på nytt?

Fy faen så stress dette er...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
tja går strålandes ditta , noken andre som klare seg ??

5104583[/snapback]

klarer meg helt strålende! :D trudde det skulle være verre, men går helt fint faktisk.Eneste negative må være at jeg ikke spiser noe særlig i det hele tatt da :hmm: men hvem bryr seg om jeg booster opp slankinga mi? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...