Tonio Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har ikke sagt det, men ØB spurte om når jeg falt av, og jeg ble ganske sjokkert over at jeg plutselig ikke var med. Jeg følte meg jo veldig ønsket da jeg oppdaget det. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg melder meg ut, hele opplegget her er jo helt "twisted".. Lettbrus er lov men ikke sitronsaft, eller lefser med litt sukker i.. Jaja.. Bare meld meg av. Endret 2. november 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hmm, virker litt forskrudd dette opplegget. Sukker er nødvendig for at kroppen skal fungere. Jeg syns at godteri generelt, brus og annet skit vi ikke trenger i hverdagen, burde være forbudt (litt rotete setning ) Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hmm, virker litt forskrudd dette opplegget. Sukker er nødvendig for at kroppen skal fungere. Jeg syns at godteri generelt, brus og annet skit vi ikke trenger i hverdagen, burde være forbudt (litt rotete setning ) 5095845[/snapback] what he said! Forby heller lettbrus som er mye dårligere for kroppen, litt sukker må man ha! EDIT: Ja vet at dette ikke er en "bli sunnere klubb" men "Greier du å holde ut en måned".. Det er da ikke så vanskelig å holde seg borte fra vanlig brus hvis man kan drikke lettbrus.. Endret 2. november 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det finnes forresten mange, sunnere, alternativer til brus/lettbrus som også inneholder sukker, 1 av dem er faktisk lov: Juice. Ellers har man yoghurt, som det ikke er sagt noe om etc. Men, skal jeg pirke på noe som Askogli har gjort litt "feil" er reglene. La reglene være, og si at alt som ikke står i reglene, er lov. Ikke lag regler etter hvert som folk spør. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Unnskyld så meget Tonio... Var litt stresset i staf... Skal "hukke" deg på igjen The_Darkness: Det skal ikke være enkelt... Kvammis: Hmm, du har et poeng der... Skal vi bare stenge ned hele driten? Er det det dere vil? Jeg synest reglene er ganske klare... Vi har ting vi skal holde oss unna. Kanskje vi kan diksutere reglene litt bedre og starte på nytt? Fy faen så stress dette er... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 jeg holder ut! jeg greier dette! no problem.....øh Dette er vanskligere enn jeg trodde, bare andre dagen også! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er ikke noe vits å starte på nytt eller noe. Bare si at reglene som står, er reglene som gjelder og ikke finn på mer etterpå. f.eks "er lefse med sukker på lov?" -nei. Står det i reglene? - nei. Hvis du skjønner poenget Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Okei Feh Reglene er satt fra nå av! "Den ær grai" Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vær å en kan jo vurdere litt. Jeg for eksempel drikker fun light iste, ettersom det er det samme som lettbrus vs vanlig brus. Hver å en kan vurdere reglene etter skjønn. Men godter er VERBOTEN! Det må være helt klart. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 jeg er ute. drakk cola Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 ka1ser: Den er grei PepsiCo: Okei... Mange som faller ut de første dagene.... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er det lov til å sabotere for andre? F.eks at jeg frister Sippini med all verdens godteri? Han spiste nesten en bolle idag Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 King_of_kong : Hehe, morsomt spørsmål Står det noe om det i reglene? Er du "medlem"? Gjør som du vil, bare i dra det for langt har peiling på det jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har prøvd å fått en annen til å gjøre at en i Drammen (Singh tha king) sprekker, så, hvorfor ikke?=D Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 hehe opps, glemte nesten fjortentegnsregelen Lenke til kommentar
lasus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 tja går strålandes ditta , noken andre som klare seg ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 tja går strålandes ditta , noken andre som klare seg ?? 5104583[/snapback] klarer meg helt strålende! trudde det skulle være verre, men går helt fint faktisk.Eneste negative må være at jeg ikke spiser noe særlig i det hele tatt da men hvem bryr seg om jeg booster opp slankinga mi? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Gått bra hittil. Skal nok klare dette, så lenge jeg ikke glemmer hele greia, det er fort gjort. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 huff , eg datt ut , var på besøk oss noken og fekk cola og snop , så der glømte eg meg ut , men eg fortsett for meg sjøl vidare , så askogli , nå kan du stryke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå