dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er lefser lov eller ei? Viktig å vite så fort som mulig. 5091163[/snapback] Lefser er vel lov.. ? Det er jo ikke usunt. Lenke til kommentar
Sernik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) er det ikke snop, brus og kips som er det viktigste.. og de fleste bakevarer uten om brød da.. middag må vi jo ha, vertfall jeg, hvis jeg får noe til middag som ikke er lov, så må jeg ta brød.. det gidder ikke jeg, middag er middag... som noen nevnte før så er dette ikke en slankge kur, det er bare for å sjekke om vi klarer å holde oss for snop, kips og brus.. EDIT: mente snop ikke saft.. en skriveleif altså.. Endret 1. november 2005 av xGerryx Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Orker ikke det driitet uten godteri. Spiser akkurat det jeg føler for^^ 5023611[/snapback] Stakkars avhenginge mann/kvinne :p Sjekk nicket hans og du vet kjønnet Men, ikke skriv meg opp. Sitter her nemlig med 1-2 kg jeg har "fått" av mine søsken etter gårsdagen Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Im inn, har holdt ut siden begynnelsen av sommerferien så da skulle en måned fra eller til ikke by på noe problem! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Spiste sjokoladepudding med vaniljesaus i stad jeg. Betyr det at jeg er ute da eller?... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Uten å tenke helt over det, tok jeg sånn sitronsaft + vann og masse sukker... smaker namm, drikker det ofte, men problemet er; er jeg ute nå...? ^^ Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Spiste sjokoladepudding med vaniljesaus i stad jeg. Betyr det at jeg er ute da eller?... 5092357[/snapback] Så sjokoladepudding i kjøleskapet i stad jeg. Bestemte meg for å holde meg unna. Tenkte meg at "dessert mat" er nei mat. Men vet ikke hva de andre syns. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Spiste sjokoladepudding med vaniljesaus i stad jeg. Betyr det at jeg er ute da eller?... 5092357[/snapback] Ut! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er med hvis det ikke er for seint Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Okei, nå er innmeldingsfristen gått ut. Eldavid og PepsiCo er meldt på som de 2 siste. Tonio: Lefser er lov, men sukker o.l. på lefser er ikke lov SweeTMan: Nesquick er jo meget sukkerinnholding sablabra: Sjokoladepudding er absolutt nei-mat Icluz: sitronsaft + vann og masse sukker Sukker?? Det er jo den abslolutte nei-maten Og til dere alle andre: Jeg og Maidz er ute Var på filmkveld og tok noen Fox-er.... Tenkte ikke over det før det var for seint.... Lenke til kommentar
willbend Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg greide ikke å holde ut, spiste pizza og brusen fristet meg for mye. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tonio: Lefser er lov, men sukker o.l. på lefser er ikke lov SweeTMan: Nesquick er jo meget sukkerinnholding sablabra: Sjokoladepudding er absolutt nei-mat Icluz: sitronsaft + vann og masse sukker Sukker?? Det er jo den abslolutte nei-maten 5094112[/snapback] Betyr dette at alle vi er ute? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Fy fasan, dette var vanskelig... Desverre SweeTMan, alle som ikke overholder reglene er ute Men jeg skal prøve å forsette, men sukker i kaffien... Det skal jeg ha .... Lenke til kommentar
Sernik Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 AAHH!! holdt på å gå inn i fristelsen! som dere vet har butikkene solgt jule greier lenge nå.. men de har aldri solgt julebrusa jeg ELSKER, men idag så jeg dem.. Hadde voldsomt lyst å kjøpe, men klarte å si nei denne gangen.. men tipper jeg ryker pga den brusen.. dette blir MYE vanskeligere enn jeg trodde... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hadde helt glemt dette her, så jeg kjøpte en cola idag.. fillern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 haha! detta går bra her pempet i meg masse vann for å stilne sukkersuget, noe som funker utmerket! Om dere må drikke noe mens dere sitter å g33ker, ta å ta et ølkrus eller noe og fyll det med vann. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har holdt meg fint hittil Har ingen problemer med å si nei til godteri jeg blir tilbudt på skolen Men gruer meg til lørdag Huff... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fy fasan, dette var vanskelig... Desverre SweeTMan, alle som ikke overholder reglene er ute Men jeg skal prøve å forsette, men sukker i kaffien... Det skal jeg ha .... 5094522[/snapback] Ja den er vel grei den. Men skal fortsatt prøve meg, vil jo se om det er mulig. Selv om jeg offisielt ikke er med lenger. Å gå ut første dagen er tragisk hehe. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 - Tonio UTE 1/11-05 5023550[/snapback] Hva faen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har ikke merka at tonio har sagt at henne har sprukket. Stor feil av akogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå