Skogli Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ka1ser: Helt enig xGerryx: Coca Cola Light er lov, samt eplemost Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I dag er dagen. Lurer på hvordan det kommer til å gå. Den første tiden kommer nok til å være den vanskeligste, så her gjelder det å stå på. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ventet noe helt annet da jeg åpnet denne tråden... Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg har allerede tapt! Lenke til kommentar
Sernik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hva nå du spiste\drakk siden du har tapt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg har allerede tapt! 5088930[/snapback] Første dagen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ventet noe helt annet da jeg åpnet denne tråden... 5088660[/snapback] Og hva ventet du deg? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg har drukket is-te til frokost, men la meg presentere mitt forsvar. Det var fun-light altså sukkerfri is-te, og burde havne i samme kategori som lettbrus. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Var det før.. I min tråd Fårsåvidt, jeg glemte meg av og drakk cola idag, i'm out Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg holder ut fortsatt Vi snakker viljestyrke her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg drakk cola, im out. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Litt av poenget med å melde seg på er iallefall å prøøøve og holde seg unna da.. dere som ryker allerede nå, nødvendig å melde seg på da Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Samme tenker jeg hehe. Hvis jeg ikke klarer å holde ut måneden, så skal jeg i hvert fall holde ut en uke eller to. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Åssen er det med saft? Jeg glemte meg bort, og drakk en kvart desiliter saft idag på skolen Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg tenkte forresten på noe i dag tidlig. Frokostblanding med sjokoladesmak, er det nei mat? Det er jo frokostblanding og skal jo være bra å spise. Det er jo ikke en sjokolade sjokolade liksom. Syns det burde være lov. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Var det før.. I min tråd Fårsåvidt, jeg glemte meg av og drakk cola idag, i'm out 5089891[/snapback] Okei, må nok skrive deg opp da Jaja, regler er regler.... Bra Ø.B.! uff da, ZeroMac... SablaBra: hmm *klør seg på haka* Saft mener jeg at ikke er lovt.... SweeTMan: *klør seg på haka igjen* Noen frokostblandinger er jo sunne... Men hvilken frokostblaning var det? Jeg hold nesten på å ryke ut i dag... Er pølser lov? Åt det i dag Det er jo middag/lunch.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg hold nesten på å ryke ut i dag... Er pølser lov? Åt det i dag Det er jo middag/lunch.... 5090829[/snapback] Pølser er lov.. Ikke sett spørsmålstegn med alle middagsretter da Middag må man ha uansett Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ventet noe helt annet da jeg åpnet denne tråden... 5088660[/snapback] Og hva ventet du deg? 5089661[/snapback] Du kan jo bruke 10 minutter til å tenke igjennom saken. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er lefser lov eller ei? Viktig å vite så fort som mulig. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 SweeTMan: *klør seg på haka igjen* Noen frokostblandinger er jo sunne... Men hvilken frokostblaning var det? 5090829[/snapback] Det er Nesquick frokostblanding jeg har hjemme. Jeg spiste litt før jeg tenkte over det. Så lagde jeg meg noen brødskiver etterpå. Nå får du mange rare spørsmål her askogli hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå