Gjest medlem-77217 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hei! jeg har nettopp installert PHP-Nuke på serveren min. men det har seg slik at jeg har et IPB forum som jeg vil bruke istede for det som kommer med... hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 bare en liten bump... Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ikke bruk PHP-Nuke! slike template scripts har ingen respekt for Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Templatescript? Pirke-pirke, kalles vel CMS (Content Managing System).. Så vidt jeg veit finnes det scripts som overfører alt som trengs fra et eksisterende forum til det du får med integrert i phpNuke. Kan du litt om MySQL kan du jo gjøre det manuelt i databasen. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hallo, gjorde dette tidligere med et invision 1.3 forum, det var ikke direkte gøy å få til. Mener å huske at du må finne noen plugins til php-nuke, og skrive om massevis av greier. Men kjører du ipb2x så må du vel nesten bare glemme det, mtp kryptert kildekode. Anbefaler heller ikke PHP-nuke. Finnes jo en invisionportal som kanskje kan interesere deg, husker forøvrig ikke hvor den ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå