JohnRichard Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei! LINK: http://dev.moskedalen.net/dvd/ Hvordan skal jeg få sentrert .container i #wrap. Vet jeg kan bruke margin: 0 auto på block-elementer, men det fungerer ikke når jeg også bruker float? Noen som har en ide - alt var lettere med tables Lenke til kommentar
neb Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Den enkleste metoden er nok å stille bredden på #wrap litt mindre, slik at den ikke er noe særlig bredere enn 5 .container diver. Da vil de bli sentrert sammen med diven.. Skjønner du? kansje litt knotete forklart. edit: Sweet bil du har forresten! Endret 18. oktober 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jeg ville gjerne bruke % i #wrap {width} slik at den ser bra ut i forskjellige oppløsninger... Bilen er under bygging, så ser litt sjabby ut, kommer seg etterhvert nå Endret 18. oktober 2005 av JohnRichard Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 en annen måte er å sette margin-left og margin-right, deretter sette width'en til .container til auto men vet ikke om det vil funke for problemstillingen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå